• Miss Blue

***080823 del 2***

Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

• Svar på tråden ***080823 del 2***
  • AnnaochHenrik

Miss Blue skrev 2008-02-08 13:33:21 följande:

Vad fin kronan är!Ska du ha slöja oxå?
    tack! Nä, det blev på tok för mycket med både krona och slöja, det tyckte både jag och hon i brudklänningsbutiken. Och så kände jag mig mer utklädd än finklädd i slöja ärligt talat... Tycker att det är superfint på andra, men jag passade inte i det! Så det blir "bara" krona!
  • nicolina2008

AnnaochHenrik: Vilken fin krona!

Jag kommer inte heller ha slöja. Jag sattsar på en fin frisyr och då vill jag inte dölja den bakom en slöja. Känns inte heller som Jag att ha slöja.

• nicolina2008

Tack förresten för fina ord om tiaran!

• AnnaochHenrik

Jahaja, då var det klart... Den tilltänkte best man/toastmastern kommer med allra största sannolikhet INTE få permission för att åka på vårt bröllop, hans befäl tyckte att han "nog borde avstyra det". Blä.

• Miss Blue

Nää vad tråkigt!!!
    Jag som höll tummarna för er
    Hur ska ni göra nu? Har ni plan B?

AnnaochHenrik skrev 2008-02-09 12:44:35 följande:
    Jahaja, då var det klart... Den tilltänkte best man/toastmastern kommer med allra största sannolikhet INTE få permission för att åka på vårt bröllop, hans befäl tyckte att han "nog borde avstyra det". Blä.
  • Gottekorven

Här är en till!
    Men har intekommit så långt i planeringen....
    Största paniken är klänning... Hittar ingen jag gillar, så det lutar åt att sy upp en, och det blir dyrt...
    Kul att läsa hur det går för alla och att se på alla bilder!

En fråga: När ska ni skicka ut era inbjudningar?

• Miss Blue

Välkommen!

Vi kommer att skicka ut våra inbjudningar i början/mitten av mars med osa 20juni

Gottekorven skrev 2008-02-10 22:28:52 följande:
    Här är en till!Men har intekommit så långt i planeringen....Största paniken är klänning... Hittar ingen jag gillar, så det lutar åt att sy upp en, och det blir dyrt...Kul att läsa hur det går för alla och att se på alla bilder!En fråga: När ska ni skicka ut era inbjudningar?
  • nicolina2008

Min Tiara kom i fredag! Jättefin. Och i helgen provade jag lite känningar, finns bilder på den jag föll mest för i mitt galleri. Även m2b provade kläder. Han var jättesnygg!

AnnaochHenrik: Nej, vad tråkigt!! Hur kommer ni göra nu?

Gottekorven: Vi kommer skicka våra inbjudingskort i mars/april.

• Miss Blue

Vad kul att du är nöjd med tiaran!
    Det kan ju vara ett lotteri med att skicka efter via nätet ibland.
    Aha fiina klänningar (eller är det samma, de var rätt lika)! Vad är det för märke?
    Vad blir det till M2B då? Frackcoat eller?

nicolina2008 skrev 2008-02-11 08:29:38 följande:
    Min Tiara kom i fredag! Jättefin. Och i helgen provade jag lite känningar, finns bilder på den jag föll mest för i mitt galleri. Även m2b provade kläder. Han var jättesnygg! AnnaochHenrik: Nej, vad tråkigt!! Hur kommer ni göra nu? Gottekorven: Vi kommer skicka våra inbjudingskort i mars/april.
  • Ingarö08

hej hej, hoppar in här! Vi gifter oss oxå den 23/8 kl 16 i Ingarö kyrka. Har fram tills i fredags tänkt ha festen i tält i trädgården på landet men efter offert (där man nästan svimmade) så har vi bestämt oss för Bullandö Marina. Så jag är glad att vi bara skickat ut "save-the-date" kort och inte inbjudan men detaljer
    Klänningen är köpt men jag har stor ångest om den är den rätta och har rätt att byta så jag ska dit igen i veckan och pröva igen/fler.

Svar på tråden ***080823 del 2***