• Miss Blue

***080823 del 2***

Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

• Svar på tråden ***080823 del 2***
  • AnnaochHenrik
    karpalo skrev 2008-02-19 17:46:39 följande:
    Wow, där fanns ju både ett och annat. Vilken modell köpte du?Har funderat på vad man ska ha under klänningen.Min klänning har 10 stödskenor runtom bysten. Blir det för mycket då att ha en korsett under? Alltså för tjockt och obekvämt?Tycker det är jättesnyggt med korsett!
    Det set jag köpte är längst ner till vänster på sida 5 under "2-delade set". (Dumt att man inte kan länka direkt till en produkt).

Jag kör på praktiska underkläder under klänningen, och byter om sen istället! Har köpt en rejäl BH, och ska ha ett par ordentliga breda trosor. Sen kan jag ha fina underkläder när vi kommer till hotellet...

Du får ju nästan prova klänningen med korsett under för att känna hur tjockt det blir! Man vill ju kunna andas också!
  • karpalo

AnnaochHenrik

Ditt set var jättefint!

• östersund080823

Hej alla ni som gifter er 080823!
    Jag undrar när ni har/ska skicka inbjudningarna?

• karpalo

Hej,
    Jag har just kommit hem från stan med material till våra inbjudningskort,
    Tänkte nog vänta till slutet av april med att skicka iväg.

• Miss Blue

AnnaochHenrik - Tjusigt!!
    Din blivande blir nog nöjd

Östersund080823 - Välkommen till vår tråd!!!
    Vi är klara med inbjudningskort+kuvert och kommer att skicka dem i vecka 10 eller 11 (början av mars)

• Hofsan

Vi skickar våra i början av mars.

• Miss Blue

Hofsan - hur går det med er planering???

• Miss Blue

Hur mycket kommer ni betala för fotograf och vad får ni då???

• nicolina2008

Måste se hemma på offerten. Återkommer om det. Vi betalar iallafall 8000:- ca 2 tim fotografering.

• Hofsan

Jo det går. Vi har hittat en ny bestman nu men jag stör mig fortfarande på den första.
    Han som skulle sjunga i kyrkan kan givetvis inte för han ska till Skottland så nu får jag försöka hitta en annan suck

Vi betalar 9.000 kr till vår fotograf från Lommafoto och då fotar han från morgon till kväll! Sen får vi valfri förstoring på canvasduk, en ram med tre förstoringar i och en bröllopsbok med utvalda bilder. Alla fotona är högupplästa också.
    Han tar väldigt fina bilder. Såg att han stod på bröllopsmässan i Malmö nu när vi var där och hade fullt upp så jag e glad att vi bokade honom innan jul.

Svar på tråden ***080823 del 2***