***080823 del 2***
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
AnnaochHenrik
Ditt set var jättefint!
Hej alla ni som gifter er 080823!
Jag undrar när ni har/ska skicka inbjudningarna?
Hej,
Jag har just kommit hem från stan med material till våra inbjudningskort,
Tänkte nog vänta till slutet av april med att skicka iväg.
AnnaochHenrik - Tjusigt!!
Din blivande blir nog nöjd
Östersund080823 - Välkommen till vår tråd!!!
Vi är klara med inbjudningskort+kuvert och kommer att skicka dem i vecka 10 eller 11 (början av mars)
Vi skickar våra i början av mars.
Hofsan - hur går det med er planering???
Hur mycket kommer ni betala för fotograf och vad får ni då???
Måste se hemma på offerten. Återkommer om det. Vi betalar iallafall 8000:- ca 2 tim fotografering.
Jo det går. Vi har hittat en ny bestman nu men jag stör mig fortfarande på den första.
Han som skulle sjunga i kyrkan kan givetvis inte för han ska till Skottland så nu får jag försöka hitta en annan suck
Vi betalar 9.000 kr till vår fotograf från Lommafoto och då fotar han från morgon till kväll! Sen får vi valfri förstoring på canvasduk, en ram med tre förstoringar i och en bröllopsbok med utvalda bilder. Alla fotona är högupplästa också.
Han tar väldigt fina bilder. Såg att han stod på bröllopsmässan i Malmö nu när vi var där och hade fullt upp så jag e glad att vi bokade honom innan jul.