• Miss Blue

***080823 del 2***

Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

• Svar på tråden ***080823 del 2***
  • nicolina2008

Nä, va surt...2 gram. Nä, men inte kan de va så hårda??

• Hofsan

Nu har jag iallafal lagt dem på lådan. Jag e supernervös att de ska väga dem på posten. De på Coop sa att mottagaren måste lösa ut det med en avgift isåfall. Pinsamt värre då

• AnnaochHenrik
    Hofsan skrev 2008-02-29 22:48:06 följande:
    Nu har jag iallafal lagt dem på lådan. Jag e supernervös att de ska väga dem på posten. De på Coop sa att mottagaren måste lösa ut det med en avgift isåfall. Pinsamt värre då
    Du år börja invänta antingen glada kommentarer över att ha fått bröllopsinbjudan eller småsura kommentarer över att folk fått lösa ut breven då
    Nä, men som sagt det kommer nog gå hur bra som helst! Segt att de inte kommer fram förrän efter helgen, det blir ju rätt lång väntan för er innan ni vet att breven kom fram ordentligt!
  • nicolina2008

En fråga: Ni som har hemsidor, skickar ni med infoblad i inbjudingskorten eller hänvisar ni bara till hemsidan?

• AnnaochHenrik
    nicolina2008 skrev 2008-03-02 09:34:56 följande:
    En fråga: Ni som har hemsidor, skickar ni med infoblad i inbjudingskorten eller hänvisar ni bara till hemsidan?
    Vi skickar inte med något infoblad! Vi har skrivit såhär i inbjudan: "Instruktioner om hur ni tar er från Rådhuset till festen,presentönskemål, tips om boende med mera hittar ni på home.gamman.se/annaplushenrik/ Vill ni hellre ha info i pappersform, säg till så ordnar vi det"!
  • Hofsan

Vi har inte heller skickat infoblad. Har bara hemsidan. Men till de som inte har dator(farmor bla) har vi skickat ett infoblad)

• nicolina2008

Hofsan: Ja det var ungefär så jag tänkte att vi ska gör. Nästan alla idag har ju internet.

• Miss Blue

Vi satte för säkerhets skull på två frimärken, vill inte att gästerna ska behöva lösa ut inbjudningarna....
    Men vi hade tänkt chansa från början....

Vi har inget infoblad utan har bara skrivit längst ner:
    Mer information: XXoXX080823.weddingannouncer.com
    Tycker det räcker

Svar på tråden ***080823 del 2***