***080823 del 2***
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Vi har tänkt "hålla ut" så länge som möjligt. Eftersom de allra flesta redan vet vilket datum det blir bröllop, känner vi inget behov av att skicka ut dem så himla tidigt. Slutet av mars/början på april någon gång. Tänkte ha OSA prick 2 månader innan bröllopet, 23 juni alltså.
Ja det är klart vet alla så spelar det kanske inte så stor roll...
Vi ville inte vänta för länge eftersom många planerar sin semester så tidigt (och att ingen vet..)
Hallå! Jag väntar fortfarande på mitt papper som vi ska skriva ut texten på (de skulle komma den här veckan). Sen blir det pyssla av.
Är det något väldigt speciellt papper??
Ja det är ett tunt rosa papper, med fint mönster. Tydligen väldigt poppis enligt butiken.
Hoppas ni får det snart så ni kan grejja med era inbjudningar! Det är så himla skönt när de är klara
Har märkt att folk i butker (när man tex letar skor eller annat till sitt bröllop) blir så hjälpsamma! Var i ett närliggande centrum där jag bor och var inne i en skobutik och frågade om de skulle få in brudskor. 2 personal började leta i pärmar och visade bilder osv på skor som skulle komma in inom kort! I en annan butik hade de jättefina väskor och hon kom med jättemånga förslag om vad man kunde ha till bröllop!
Det är alltid kul när personalen är serviceminded, det är tyvärr inte alltid så.....
Nu är jag mallig över mig själv! Har pysslat i princip klart med våra inbjudningskort! Nu saknas bara själva pappret med inbjudningstexten som min pappa ska skriva ut åt mig och skicka ner till mig någon gång i nästa vecka.
Har till och med skrivit och klistrat på alla adresslappar och frankerat alla kuvert!
Nu är det max en timmes jobb kvar innan alla sexti-nånting inbjudningarna kan ligga på lådan!
Tack, tjejer, som rapporterat om att ni postat era inbjudningar! Utan er hade det nog tagit någon vecka till innan jag fått tummen ur...
Kul!!!
Är ni nöjda, blir ju nyfiken...bilder??
Min efterlängtade shoppingresa till Sthlm imorgon blir inte av
Sonen är magsjuk...suck så himla typiskt!!!!
Men men jag och svägerskan ska försöka komma i väg i maj (men det känns superlåååångt dit).Det är en massa födelsedagar mm framöver så vi får vänta...suck hade sett fram emot det så mycket...