***080823 del 2***
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Miss Blue skrev 2008-03-04 11:38:27 följande:
Då är det en helt annan situation...tråkigt!
Men att jag lyckats hålla tyst SÅ HÄR LÄNGE är helt fantastiskt!!!
Många gånger har man bitit sig i tungan för att man NÄSTAN råkat säga nåt!! Man är ju rätt inne i bröllopsbestyr så man tänker sig inte för ibland.....
Men jag har som sagt lyckats!!
Ska bli kul att se reaktionerna (hoppas att det blir några!!)
Miss Blue: Men vet era föräldrar eller har ni kunnat hålla det hemligt för dem med?
Nej våra föräldrar och syskon (samt brudföljet) vet men inga kompisar!!
Så nu kan man ju säga vad man heter oxå....
Hej jag heter Linda och är BT-beroende!
Har lagt in bilder på våra inbjudningar nu!
Gästerna får förhoppningsvis sina i dag!!!!
Miss Blue skrev 2008-03-04 14:46:38 följande:
Hej Anna!
Tack så mycket, jag är rätt nöjd.
Man ska inte titta för mycket på andras bara, då mår man lite dåligt...he he
Vi ville inte ha för överarbetade...
Hur går det med era??
Jag gjorde mina halvklara ungefär i november eller nåt ditåt, och sen kom jag av mig totalt...
Min pappa ska skriva ut själva inbjudningstexterna och skicka ner till mig nu i veckan (ska ha texten på sånt genomskinligt papper, och det blev för kladdigt med min bläckstråleskrivare, så då får pappsen med laserskrivare fixa den biten).
Kanske ska försöka fixa så att resten är klart tills själva inbjudningstexterna kommer ner till mig, så att det går snabbt sen!
När har ni tänkt skicka ut?
Nu i mars eller april, eller hänger det på när ni blir klara med dem?