***080823 del 2***
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
AnnaochHenrik skrev 2008-03-08 18:39:25 följande:
Tyvärr har det hänt en tråkig sak som verkligen lagt sordi på hela bröllopsplaneringen just nu.
En av mina bästa kompisars sambo var med om en bilolycka i torsdags och omkom omedelbart, han blev 42 år och efterlämnar 5 barn varav den minsta är 5 år. Känns overkligt...
Jag är så glad att jag har hela min älskade familj hos mig och jag hoppas innerligt att det kommer vara så tills vi är gamla och grå...
Miss Blue: Nej, gud så tråkigt! Det är så jäkla hemskt när sånt händer, och är det då dessutom någon alldeles i närheten är det förstås jättejobbigt. Kan inte ens tänka mig hur det är för din kompis nu, fy tusan...
Förstår att bröllop inte direkt är det första du tänker på just nu!
Vi fick reda på att det var han idag, så man är i chocktillstånd och har nog inte riktigt fattat vad som hänt..
De hann få vår inbjudan i tisdag innan det hände och det är jag glad över. Hade inte varit så passande att den kommit efter det hänt...man tänker på såna knäppa grejer - sjukt...
Det var nog en mening med att sthlms resan blev inställd, det känns så nu.
Men jag och en annan utav mina bästa kompisar träffades idag och gick en låång promenad och bara pratade, det var jätteskönt. Vi ringde även den tjej det drabbat men det var ingen hemma då. Senare fick vi tag på henne och pratade bara helt kort. Vi har iaf visat att vi finns om hon behöver oss och det känns bra. Mycket mer än så kan vi inte göra känns det som..
sorry om det är lite OT....
Skönt att ni fått tag på henne och visat att ni finns där, så mycket mer kan man nog inte göra... Fy så vidrigt. Det är ju extra hemskt när någon som har barn dör, det är riktigt vidrigt.
Åhh Nej, det är alltid så hemskt när den person som dör i ens närhet är så ung.
Som sakt, visa att du finns där för din vän, när det än behövs.
Tack ska ni ha, ibland är det skönt att få skriva av sig lite.
Vill inte förstöra andras glädje, och om min vän kan glädjas åt att vi ska gifta oss (mitt i all sorg) så jag får ta mig i kragen.
Harkel...
så berätta hur det går i era planeringar!
Jag behöver höra något positivt!!
Vi satte igång med våra inbjudingskort igår. Vi ska ha hjärtan som vi emobossade. Det första vi gör är att paja brödrosten...Det slutade med att vi la in de små pappersbitarna i ungen...Men fina hjärtan blev det. Satt även och fixade lite med hemsidan igårkväll. Nu väntar vi bara (fortfarande) på att få vårt papper som vi kan skriva ut tecken på. I butiekn trodde de att de skulle få in pappret i veckan.
nicolina: Jag pysslar en del i vanliga fall också, och tyckte nog att jag var lite slösaktig när jag köpte en embossingpistol, jag har inte använt den så mycket sen jag köpte den. Men den har varit värd sin vikt i guld när jag gjort inbjudningskorten.. Har två embossade motiv på varje kort, och med 65 inbjudningskort hade nog jag också lyckats paja brödrosten innan jag var klar om jag beövt använda den...
Bra att ni fick bra resultat i ugnen till slut!