• Miss Blue

    ***080823 del 2***

    Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

  • Svar på tråden ***080823 del 2***
  • nicolina2008

    AnnaochHenrik skrev 2008-03-11 15:40:54 följande:


    "Varför skulle vi åka upp för att gå på ert bröllop för? Ni ska ju bara gifta er borgerligt".
    Men hur kan bara säga så?!? Jag hade nog struntat i att bjuda dennna "vän" då.

  • AnnaochHenrik

    Jag funderar på vilket som är bäst... Kan ju alltid bjuda henne bara för att visa att jag står över såna fåniga kommentarer...
    Är hur som helst inte så sugen på att ha henne som gäst på bröllopet längre, om det nu skulle vara en sån uppoffring att komma...
    Får se hur jag gör!

  • östersund080823
    AnnaochHenrik skrev 2008-03-11 15:40:54 följande:
    "Varför skulle vi åka upp för att gå på ert bröllop för? Ni ska ju bara gifta er borgerligt".
    Det är märkligt hur en del människor tänker. Vi ska ju oxå gifta oss borgerligt och jag förstår egentligen inte skillnaden på om det är kyrkligt eller inte. Man ska ju lova varandra evig kärlek i båda fallen.
  • nicolina2008

    I helgen ska vi åka till Ica Maxi och se vad de har för tårtot och vad de kan erbjuda oss. Känns lite tidigt kanske men jag har bestämt att vi måste ha allt som ska bokas och beställas klart innan sommaren.

    Hur tänkter ni?

  • AnnaochHenrik

    nicolina: Jag förstår precis hur du menar! Jag vill ha allt bokat och klart typ nyss. Nu känns det som om vi snart har bokat och bestämt det mesta som går att fixa i förväg, rätt skönt!
    Ska bli så kul att lägga inbjudningarna på lådan, och sen invänta att folk börjar svara... Även om de flesta vet om att det blir bröllop, ska det bli jättekul när folk börjar svara, tror det blir mer verkligt då!

  • Baccus

    hej blir oxa fru den 23/8. jag far visst inte skriva mkt langre min 3 man dotter ar inte glad och vill ha mat...

  • AnnaochHenrik
    Baccus skrev 2008-03-14 14:37:26 följande:
    hej blir oxa fru den 23/8. jag far visst inte skriva mkt langre min 3 man dotter ar inte glad och vill ha mat...
    Välkommen hit!
  • AnnaochHenrik

    Dagens i-landsproblem: Kulle göra färdigt inbjudningskorten helt och hållet igår, och skicka iväg dem. Då tar delar av materialet slut med 8 inbjudningar kvar, så att jag måste släpa mig in till stan idag och handla lite innan jag kan bli färdig. Segt var ordet!
    Men går allt väl lägger jag dem på lådan idag eller imorgon!

  • Hofsan

    Hehe så var det för mig också. Bara det att Pandura där jag köpt mina papper ligger ganska många mil från mig så jag tog ett annat lite "fulare" papper till de som vi var lite osäkra på om vi skulle bjuda

    Har märkt en sak. Folk verkar inte kolla hemsidan man gjort. Pratade med en vän igår och frågade om de varit inne o kollat den. Hon stod som ett levande frågetecken. Näääää, var det en hemsida man kunde kolla??......En till har sagt samma sak. Trist. Adressen står klart o tydligt på inbjudningskorten.

  • AnnaochHenrik

    Hofsan: Fy vad trist om inte folk kollar på hemsidan... De kanske gör det mer när det närmar sig?

    Yes! hämtade precis ut paketet med sambons vigselring som vi beställt. Den är skitsnygg ihop med förlovningsringen, och våra ringar kommer vara jättesnygga ihop (man håller ju så ofta upp sin vänsterhänder bredvid varandra så att folk ska kunna se att man tänkt igenom matchningen )

Svar på tråden ***080823 del 2***