• Miss Blue

***080823 del 2***

Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

• Svar på tråden ***080823 del 2***
  • AnnaochHenrik

Miss Blue skrev 2008-03-10 13:34:28 följande:

Tack för orden, jo det är lite tufft nu.Men det känns bra att kunna fokusera lite på bröllopet istället så man tänker på nåt annat..Hmm vi har haft 115 besök på vår hemsida men INGEN har skrivit (mer än svägerskan) synd för man är ju lite nyfiken på vilka som tittat in
    Nu har jag varit där och snokat, och skrivit
  • Miss Blue

Nu har jag skrivit i er gästbok oxå!!!

• AnnaochHenrik

Nu är det officiellt, bröllopsplaneradet har gjort mig gaaaalen!
    Vi diskuterade att ha löpare på borden, men tyckte egentligen att det kändes som en onödig utgift... Jag beställde på tok för mycket papper till inbjudningskorten, och kom då på den briljanta idén att jag förstås skulle göra dekorationer av dessa papper... Så nu stansar jag så mycket jag orkar, för att få fram hundratals små hjärtan att "strössla" som löpare...
    Galen var ordet! Billigt som tusan, då vi redan betalt för alla papper, men tid tar det. Tur att man är student och har mycket fritid!
    Bilder på galenskapen finns i mitt galleri. La ut bilder på hela högen med inbjudningskort också!

• Miss Blue

Galet var ordet!!

Jättefina inbjudningskort!!! De kan du vara stolt över!!!

• AnnaochHenrik

Miss Blue skrev 2008-03-10 14:57:33 följande:

Galet var ordet!! Jättefina inbjudningskort!!! De kan du vara stolt över!!!
    Tack, snälla du!
    Till mitt försvar måste jag säga att de flesta röda hjärtan kommit till "på naturlig väg" då jag stansat ut tre hjärtan ur en röd pappersremsa på varje inbjudningskort och alltså bara tagit tillvara på skräpet...
    Men de svarta är bara galenskap
  • Miss Blue

*asg*

Ja man kommer nog göra fler tokiga saker på vägen!
    Vi har ju ett bra tag kvar att hinna hitta på nya crazy-grejer!!!

• Miss Blue

Gäsp god morgon!!!
    Nu har man loggat in igen....

• AnnaochHenrik

Japp, nu är man här igen...

Svar på tråden ***080823 del 2***