Inlägg från: nicolina2008 |Visa alla inlägg
  • nicolina2008

***080823 del 2***

Vi fick äntligen boka kyrkan idag! Klockan 16.00 som vi hade önskat.

• nicolina2008

Här!
    Men lyckas nästan aldrig vara inne samtidigt som någon annan...

• nicolina2008

Det händer inte så mycket runt omkring bröllopet just nu.

Däremot fyller jag år i helgen så jag ska åka och handla idag och fixa tills i morgon då jag ska ha fest!

• nicolina2008

Hoppas helgen varit bra! Min har varit super. Festen blev lyckad. Då vi inte bor så stort kom släkten på dagen och vänner på kvällen så det var inte en lugn stund!

AnnaochHenrik och ni andra: Vart har ni tänkt åka på bröllopsresa? Åker ni direkt efter bröllopet eller väntar ni?

• nicolina2008

Åh vad fint det set ut!

Vi ska önska oss ticketbiljetter i bröllopspressent men vi har inte bestämt oss för vart vi vill åka än. Har jättemånga platser vi vill resa till...Men vi kommer nog att vänta med resan ett tag beroende på vart vi åker.

• nicolina2008

Vi har limegrönt rosa och creme. Min tärna ska ha antingen rosa eller grön klänning (beror på vad vi hittar) och hon ska betala den själv. Vi gifter oss i en jättefin kyrka och den är precis lagom stor för antalet gäster.

Bröllopsmässan på Grand i helgen, någon?

• nicolina2008

Vi har fest på ett ställe där vi inte kan ta med egen dricka så vi kommer ha betalbar efter middagen. Vi har en lista på ca 60 personer.

Hur fungerar DJ in a box?

• nicolina2008

AnnaochHenrik Jag håller tummarna.

Miss Blue Tack för infon.

Själv var jag och provade lite klänningar i lördags, vilket visade sig va ett misstag. Det var sjukt mycket folk i den lilla butiken. Kändes stressig, och jag kunde knappt se hur klänningarna (som jag lyckades få prova) satt.
    Måste gå på en vardag nästa gång.

• nicolina2008

Hon som jobbade där rekomenderade mig att komma en vardag men plockade fram dem jag ville prova (som jag hade sett på bild). Har mer och mer börjat luta åt en sjöjungfrumodel, provade en som var jättefin.

Men jag har ett par ställen till som ska besökas!

• nicolina2008

Jag föll för en ring som vi fick prisförslag på, det blev lite mer än vad jag hade tänkt mig...Men sååå vacker!

Svar på tråden ***080823 del 2***