***080823 del 2***
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Miss Blue: Låter jättehärligt med shopping i Stockholm, hoppas du hittar det du vill ha! Min plånbok skulle inte må så bra av det dock, kanske tur att man inte kommer förbi någon storstad innan bröllopet
Miss Blue: Vet att det finns mycket underkläder på Åhlens City, dom har rätt mycket märken. Har inte hunnit dit själv ännu. Twilfit har ju ett bra sortiment också. Eller Nk.
Åkej, bra tips, låter som det kan passa min plånbok
Har ni hittat underkläder än??
Vad ska ni ha??
Jag har hittat underkläder på rea som kostade över 1000 kr och som jag köpte till halva priset! Supernöjd. Bild finnsi galleriet, dock en dålig bild.
Vaknade imorse med en skitbra idé i skallen! Har ju köpt en klocka i morgångåva till min m2b, men varit lite sugen på att göra en secret box... Har nog bestämt mig för att göra en sån också, men han får den inte förrän antingen i födelsedagspresent eller i julklapp... Smart va? Då hinner han tjura ett par månader för att han inte fick en secret box, innan han får en
Vilka bra idéer man kan få när man sover
Det är väl ingen dum idé!
Egentligen skulle man ha ett litet noteringsblock bredvid sängen så man kan anteckna alla ideér
Jag har faktiskt ett block med mig i väskan utifall jag kommer på saker till bröllopet, är så lätt att glömma alla smågrejer..
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII vi ska skicka ut inbjudningarna om ca 1 vecka!!!!! Känns jättepirrigt
Men jag förväntar mig ingen superreaktion från folk, man har ju hört här på BT hur grymt besvikna brudparen har blivit när folk inte ringer samma dag de får inbjudan
Men det ska bli skönt att slippa vara hemlig!!! Att helt öppet prata bröllop utan att kolla över axeln om det är någon man känner som dyker upp
Ska också skicka om 1 vecka. Äntligen. Men jag förväntar mig inte heller att folk ska kasta sig på telefonen. De flesta vet redan att vi ska gifta oss så de väntar väl in i det sista kan jag tänka mig.
Ingen vet mer än våra föräldrar, syskon samt bestman, tärnor och toastmaster+madame!
Får väl se om det blir någon reaktion!?!?!?