• Miss Blue

***080823 del 2***

Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

• Svar på tråden ***080823 del 2***
  • Miss Blue

Är han störig eller vad är det? Minns inte riktigt hur det var, han tyckte inte att ni skulle gifta er eller hur var det?
    Trist med folk med negativ energi - försök strunta i honom och se fram emot er dag!

Fotografen lät bra, ni får rätt mycket för pengarna.
    Vår fotograf är emot det här med bilder på cd så det kan vi se oss om i stjärnorna efter....han tar jättebra bilder men just det här är vi inte överens över..

Hofsan skrev 2008-02-21 13:11:54 följande:
    Jo det går. Vi har hittat en ny bestman nu men jag stör mig fortfarande på den första. Han som skulle sjunga i kyrkan kan givetvis inte för han ska till Skottland så nu får jag försöka hitta en annan suck Vi betalar 9.000 kr till vår fotograf från Lommafoto och då fotar han från morgon till kväll! Sen får vi valfri förstoring på canvasduk, en ram med tre förstoringar i och en bröllopsbok med utvalda bilder. Alla fotona är högupplästa också.Han tar väldigt fina bilder. Såg att han stod på bröllopsmässan i Malmö nu när vi var där och hade fullt upp så jag e glad att vi bokade honom innan jul.
  • Hofsan

Ja precis så var det. Han har typ skrivit ett långt mail till min sambo och sagt att han minsann kan hitta en mycket bättre än mig osv osv. Jä-a idiot!

• Miss Blue

Men vad är det för människa egentligen!?!?!? :-]
    Ska han komma på bröllopet??
    Och vad gör din M2B???
    Usch vad jobbigt, jag skulle bli fly förbannad, vad är det där för en "kompis"???? nä fy f-n!!

Hofsan skrev 2008-02-21 13:27:36 följande:
    Ja precis så var det. Han har typ skrivit ett långt mail till min sambo och sagt att han minsann kan hitta en mycket bättre än mig osv osv. Jä-a idiot!
  • Hofsan

Nä vi ska inte bjuda dem på bröllopet! Min m2b är ganska förvirrad för de var ganska nära vänner eller ja...kanske inte med närmare eftertanke. Han vet inte vad han ska göra. Han säger att han får se hur det utvecklar sig med tiden.

• Miss Blue

Vilken mupp!!
    Det kallar inte jag en vän precis, men jag förstår om din M2B är förvirrad....
    Ingen lätt situation, men i dagsläget är det nog bättre att bryta med en sån sk vän. Ni måste ju kunna njuta av er bröllopsplanering och dagen D. Lycka till hoppas det löser sig för er, så ni kan njuta fullt ut! Kram

• AnnaochHenrik

Hur går det för er, tjejer?
    Jag fick en avi igår, paketet med det smyckeset jag beställt ligger och väntar på mig. Nyfiken på hur det ser ut på riktigt, har bara sett det på bild. Trist att man är sjukligt morgonpigg, Ica Maxi öppnar inte förrän 8, så jag kan inte hämta paketet än....

• nicolina2008

Hallå! Idag är det den 23 februari = 6 månader kvar!

Har äntligen beställt en klänning nu. Känns jättebra och den är jättevacker. Nu är det bara att vänta på att den ska komma!

Miss Blue: Vi får 2.5 timme, 3 förstoringar, 20 bilder monterade i album och cd.

• nicolina2008

AnnaochHenrik : Har du fått ditt packet nu? Blev du nöjd och vad är det för smycken du har beställt?

• AnnaochHenrik

Oj, ett halvår kvar, det hade jag inte tänkt på! Det närmar sig

Jag blev jättenöjd med smyckena, det blir perfekt! Ska använda halsbandet och örhängena, men inte armbandet, det blir nog för mycket... Ska fota och lägga upp bild sen!

• AnnaochHenrik

Nu finns det bild på halsband + örhänge i mitt galleri! Jag är som sagt helnöjd, kostade inte skjortan heller!

Svar på tråden ***080823 del 2***