• Miss Blue

***080823 del 2***

Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

• Svar på tråden ***080823 del 2***
  • AnnaochHenrik

Oj, här händer det grejer minsann! Kul med en massa nytt folk!

Miss Blue och Nicolina2008: Vi fötränger det ett tag, tar tag i det när inbjudningarna gått ut. Det finns fortfarande en liiiiten mikroskopisk chans att han ska kunna få permission, han håller på att tjata hål i öronen på de som bestämmer... Så vi lägger tankarna på toastmaster på is ett tag, och ser vad som händer!

• nicolina2008

AnnaochHenrik: Jag hoppas verkligen att det ordnar sig och han kan vara med på er dag!

• Miss Blue

Håller tummarna stenhårt (tills jag krampar!!!)

• Miss Blue

Mina bekymmer just nu är:
    festprogrammen
    någon slags löpare till borden i ljusblått (har varit inne på sisoflor/fiberduk, textillöpare, tapet, men inget känns 100)
    musik till festen (har inte råd med liveband, har ingen laptop, inga högtalare)

Jag vet det ÄR världsproblem!!
    ...men det räcker för att jag ska ha huvudbry drygt ett halvår innan bröllopet!! Och sen hjälper det ju inte att man har en M2B som hela tiden säger "det löser sig"....jovisst löser det sig MEN INTE UTAV SIG SJÄLVT!!!! Suck ibland önskar jag att han kunde ta planeringen LITE mer seriöst.... Gahh var bara tvungen att spy lite galla...

• Miss Blue

Hej hopp!
    Inga nyheter i era planeringar??? Lite dött i tråden
    Jag längtar till när vi ska skicka ut inbjudningar! Ska bli så skönt att slippa smyga och mycket lättare att fråga folk på jobbet om ev tjänster (typ musik mm)
    Gaahhh nu är det..ca 3 veckor kvar till utskick!!!!!
    Och min ring ska vara klar den 7 mars - spännande! Hoppas verkligen att jag blir nöjd till 100%, det är lite nervöst

• nicolina2008

Hallå!

Jodå här händer det grejer! Jag var och provad klännigar igår och har hittat 2 st som liknar varandra men har så svårt att bestäma mig. Båda är jättefina. Den ena finns i mitt galleri och är en Aspera.

Har funderingar på hur man ska lägga upp festprogramet. Någon som har förslag på vad man kan ha med där?

• AnnaochHenrik

nicolina2008: Å, vad fin klänningen i ditt galleri var! Jag ska gifta mig i en Aspera! Kan förstå att det är svårt att bestämma sig när de liknar varandra, men då blir det ju en himla fin klänning oavsett... När jag fick på min var det kört, det var kärlek direkt.

• Miss Blue

nicolina2008 - jättesnygg klänning!!
    Hmm jag håller själv på och klurar med festprogrammet. Har tänkt att vi ska ha lite sånger, lite ordningregler (komiska), liten gästpresentation ihop med bordsplacering, menyn mm mm

• nicolina2008

Tack! Blir nog en proving av Aperan idag. Sen måste jag bestämma mig.

Ja, det ska bli rolig att pyssla med festprogramet. Har funderat på att skriva lite om varje gäst och det där med ordningsregler är ju roligt (tror jag vet vilka du menar).

• Miss Blue

Jag tycker det är så svårt att hitta på något kort och snärtigt som beskriver varje gäst bra. Det kommer nog ta tiiiid....kanske bäst att börja redan nu (190 dagar kvar!! enligt vår "räknare" på vår sida på weddingannouncer!!)

Svar på tråden ***080823 del 2***