***080823 del 2***
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Välkommen hit, Palrenan!
Vi börjar bli några stycken 23/8-brudar, kul!
Hoppas jag hittat rätt tråd nu...Jag gifter mig också den 23 augusti!!!
Våra föräldrar och syskon samt de som ska vara inblandade, tärnor, bestman samt toastmasters. Sen vet ingen mer!
....än så länge..
Välkomna ni nya!
Kul att vi blir flera!
Hejsan! Jag har inte skrivit på länge hoppas ni alla har det bra med era planeringar! Igår bokade vi bandet som ska spela, oj jag blir nästan mer och mer nervös för varje sak vi bokar till bröllopet
Förra veckan bokade vi danskurs också, 5 söndagar i rad i Mars ska vi träna!
Vi har varit och beställt min vigselring!
Miss Blue skrev 2008-02-05 08:14:25 följande:
Bröllop 2008: Det låter kul med danskurs! Ska ni "bara" träna vals, eller blir det annan dans också?
Hmm ja jag har ju ändrat min origialbeställning....
Från början beställde jag en ring med 11 diamanter på 0,27ct, men nu har jag ångrat mig och kommer nog beställa en med 7 diamanter på 0,30ct istället. Så man ser stenarna lite bättre Jag har bild på den i mitt galleri (obs att det ev inte är exakt den storleken på stenar som jag ska ha...)
Det måste ju liksom kännas helt rätt och den "första" ringen är jättefin oxå men det känns mer rätt med mindre antal stenar som är större istället. Det är dock samma ringskena på båda ringarna, det är bara storlek och antal som skiljer