• Miss Blue

***080823 del 2***

Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

• Svar på tråden ***080823 del 2***
  • AnnaochHenrik

Ja, man måste ju vara nöjd med sitt val! Jag hade sett ut en, men det blev en helt annan i slutändan. Så länge man är nöjd när den väl kommer på fingret så....
    Den ringen du har i ditt galleri är jättefin, stilren och klassisk!

• Miss Blue

Tack!

AnnaochHenrik skrev 2008-02-05 08:54:38 följande:
    Ja, man måste ju vara nöjd med sitt val! Jag hade sett ut en, men det blev en helt annan i slutändan. Så länge man är nöjd när den väl kommer på fingret så.... Den ringen du har i ditt galleri är jättefin, stilren och klassisk!
  • nicolina2008

Miss Blue: Den är jättefin.

• Fru G 2008

Hej!!!
    Här är ännu en brud som ska gifta sig 23/8 2008! Kul att vi är fler! ; - )))

Miss Blue skrev 2007-12-21 22:37:52 följande:

Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
  • Miss Blue

Välkommen!
    Hur långt har ni kommit i planeringen??
    Fru G 2008 skrev 2008-02-05 16:20:10 följande:

Hej!!!Här är ännu en brud som ska gifta sig 23/8 2008! Kul att vi är fler! ; - )))Miss Blue skrev 2007-12-21 22:37:52 följande:
  • Miss Blue

Tack så mycket!

nicolina2008 skrev 2008-02-05 16:16:26 följande:
    Miss Blue: Den är jättefin.
  • Miss Blue

Igår inhandlades ett par fiina silverskor (finns i mitt galleri) och "omslag" till festprogrammen..
    Lite mer att bocka av på listan
    Hur går det för er andra??

• Hofsan

Jo då det går framåt. Omslaget till alla festprogrammen är färdiga (finns i mitt galleri) och såpbubblorna fick jag för 2 veckor sedan från E-Bay och har gjort etiketter och satt band till dem.
    Portot e påsatt på inbjudningarna men jag väntar till början av mars o skickar dem.
    Variväg med min ena tärna o kollade klänningar i Malmö förra veckan. Den andra tärnan är höggravid så hon får vänta att prova . Det var 3 månaders leveranstid så hon får minsann krympa ner magen snabbt hehe.

• nicolina2008

Jag har beställt en Tiara som jag väntar på och på onsdag ska jag och mamma gå och titta/prova klänningar! Det rör på sig iallafall!

• Miss Blue

Fina omslag, jag har faktiskt tänkt likadant!!
    Vi har oxå ett monogram....

Hofsan skrev 2008-02-08 09:12:39 följande:
    Jo då det går framåt. Omslaget till alla festprogrammen är färdiga (finns i mitt galleri) och såpbubblorna fick jag för 2 veckor sedan från E-Bay och har gjort etiketter och satt band till dem.Portot e påsatt på inbjudningarna men jag väntar till början av mars o skickar dem.Variväg med min ena tärna o kollade klänningar i Malmö förra veckan. Den andra tärnan är höggravid så hon får vänta att prova . Det var 3 månaders leveranstid så hon får minsann krympa ner magen snabbt hehe.
Svar på tråden ***080823 del 2***