***080823 del 2***
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Det händer inte så mycket runt omkring bröllopet just nu.
Däremot fyller jag år i helgen så jag ska åka och handla idag och fixa tills i morgon då jag ska ha fest!
Hej!
Äntligen ett livstecken
Nä vi har ju ganska långt kvar tills bröllopsdagen, det blir liksom lite stiltje emellanåt.
Grattis i förskott!!
Hej!!
Här har ni mig, troligtvis en blivande 23:e augustibrud..
Kyrkan är preliminärbokad, väntar på svar från festlokalen som bör komma i dagarna, men för mig helst igår.
Så jag frågar lite snällt om jag får lov att hänga här även om det inte är 100 bestämt än, men nästan..
Kram på er alla!
Hej lillapinglan!
Självklart får du hänga här!! Välkommen!
Vi har lite stiltje i tråden för tillfället, verkar som alla är lite trötta efter alla helger
det kan man förstå, men för mig som är i början av planeringsstadiet ( det riktiga alltså, jag har planerat i hemlighet i över ett år, ha ha) så fullkomligt spritter det i hela kroppen och man vill fixa allt på en gång...
Men jag tackar så mycket för att jag får "hänga" här..
lillapinglan
Jo man spritter i omgångar kan man väl säga, just nu är jag på halvfart, mycket utav det jag/vi behöver göra och boka ligger lite längre fram i tiden....
Hallå! Nu är jag tillbaka i "civilisationen" igen = har tillgång till internet efter jul och nyår.
Här händer det inte så mycket för tillfället. Har bokat frisör och smink nu när jag var i hemstaden, det kändes bättre att göra det på plats än via telefon. Det känns hur bra som helst, nu vet jag att de två killar som har bäst rykte i stan inom brudfrisyrer respektive smink kommer hjälpa mig på den stora dagen
Sen börjar vi fila lite smått på bröllopsresa också... Men annars är det lite "planeringspaus" just nu!
Hoppas helgen varit bra! Min har varit super. Festen blev lyckad. Då vi inte bor så stort kom släkten på dagen och vänner på kvällen så det var inte en lugn stund!
AnnaochHenrik och ni andra: Vart har ni tänkt åka på bröllopsresa? Åker ni direkt efter bröllopet eller väntar ni?
Alltså, jag ställer snart in vårt bröllop. Allt skiter sig tycker jag
Vi har haft det lite körigt på sistonde i förhållandet men har ordnat upp det och pratat om det.
Nu vill helt plötsligt bestmannen inte vara bestman längre för han "tror inte" på vår kärlek. Jaha vilken bra vän som stöttar! Verkligen! psss...
Och så min bror som ska vara toastmaster ska bli pappa igen och givetvis är det uträknat till vår bröllopsdag(vet inte om man ska vara glad eller ledsen, det e så många olika känslor inblandade)
Och inte nog med det...Nu har min m2b storasyster blivit heltokig och bråkar med allt o alla så min m2b har sagt upp kontakten med henne för gott(har varit mycket strul med henne genom åren)
Det slutar väl snart med att det bara är vi själva på bröllopet suck....
Hofsan: Fy så trist att det är så mycket strul... Vet att det är svårt att strunta i vad andra tycker, men om ni tror på er egen kärlek spelar det väl egentligen ingen roll vad andra tycker? Det finns ju bara ett sätt att segra över en som inte "tror på er kärlek" - att hålla ihop resten av livet och visa att han hade fel!
Det kanske är läge att pausa bröllopsplanerna några veckor och dra igång när det är roligt igen?
Angående brodern som ska bli pappa - så länge inte förlossningen blir på själva bröllopsdagen borde han ju kunna vara med ändå? Antingen med en liten bäbis väntande hemma eller med mobilpassning om inte sambon/frun orkar följa med?
Det blir säkert jättebra i slutändan även om det är tungt nu!