September 2008, del 2
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
jag var på bröllopsmässan i Umeå för 2 år sen då min bror skulle gifta sig. fy så besviken jag blev, det var ju bara en massa reklam, dom stod där i sina montrar och försökte överglänsa varandra:) nej att gå runt på affärerna är då mycket trevligare.
I helgen är det bröllopsmässa på Grand hotel i stockholm.. hade planerat sedan länge att gå dit men nu har vi ångrat oss eftersom vi inet kan tänka oss vad vi skulle kunna få ut av det.. det var rätt dyrt inträde tyckte jag också så vi satsar all energi på resmässan nästa helg istället :)
resmässa? berätta mer!
nästa helg.. hmm.. den 26-27 är det resmässa på stockholmsmässan i älvsjö. Det låter väldigt spännande och i reklamen står det att utställarna ska låta besökarna uppleva resmålet och inte bara dela ut broshyrer...
Våra föräldrar har inte fått någon uppgift, men det kanske dom får senare nör vi hunnit lite längre i planeringen :)
Ohh, hoppas resmässan kommer till Göteborg också.
Vad ska ni ha för låtar i kyrkan?
Snart fru Wennerström
När började du planera ditt bröllop?
Det lutar åt att vi ska ha psalm 254 och 791. Sedan ska några kompisar till mig sjunga Kärleken vet av Mikael Wiehe och Piece of my heart av Janis Joplin. In- och utgång är inte klart än. Ni andra, va ska ni ha?
hehe .. jag tar den som en komplimang.. vi började i våras, fast vi hade det ju i tanken och visst om det långt innan.. så då tänkte vi ut hur vi ville ha det, men färger och andra utseendemässiga saker.
vi ska ha Canon in D major som ingångsmarch, och sedan ska vi ha den blomstertid nu kommer fast bröllopsversionen, och vi lyfter våra hjärtan. sedan skall vi ha en dikt och tre sololåtar (sonja aldéns "du är allt", sanna nielsens "rör vid min själ" och whitney houstons "I will always love you") till utgångslåt ska vi ha delsbo brudmarsch