• Snart fru Wennerström

September 2008, del 2

Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!

• Svar på tråden September 2008, del 2
  • lanovia 08

Vilken fin klänning fyffy!

matildaochniklas, vad roligt att ni får den kantorn och de musiker ni vill i kyrkan. Jag skall fråga de vi vill ha så snart som möjligt, men jag är så rädd för att få ett nej så jag drar på det... :-P

Jag är supernervös nu (fråga mig inte varför). Men nu kommer snart alla veta att vi skall gifta oss. Vi la inbjudningskorten på brevlådan i morse och igår åkte vi runt i stan och la några direkt på brevlådorna hemma hos folk. Så nu kommer det väl snart börja hagla in sms.

• fyffy

lanovia 08 - hoppas folk hör av sig så fort de har fått inbjudan och gratulerar.. :) men bli inte besviken om folk väntar med att svara. Man har ju läst rätt ofta här inne om att folk knappt verkar reagera på inbjudningarna..

Snart fru Wennerström - ja jag har funderat på att kika i en affär här i stan (Stockholm) för att se vad de tar för min klänning.. vissa klänningar har jag förstått att man kan få betala det dubbla för här mot vad de tar i Norrtälje där jag var..

• matildaochniklas

Va kul att skicka ut inbjudningarna :) Spännade! Men vi måste boka festlokal först, det går lite segt just nu. Men nu blev jag peppad så nu går jag och ringer.
    Håll tummarna!

• lanovia 08

*håller tummarna*

fyffy, jag har försökt intala mig att det kanske blir dött på reaktionsfronten och att jag i såfall inte skall bli besviken. Men det kommer nog inte fungera. Något vill man ju höra från de närmasta i alla fall...

• Ankan80

Är det fler som bokat kläderna till mannen redan nu? Trodde det kanske kunde vänta lite, men det kanske är bråttom det med?!

• matildaochniklas

Vi var inne och frågade lite om priser osv. på honom lät det som att det kunde vänta ett tag.

• matildaochniklas

Nu har jag ringt festlokalen som vi ville hyra. Problemet är bara att man var tvungen att köpa all dryck från dom :( Känns inge kul med tanke på hur våra kompisar kan dricka :) Att ha betalbar känns inge kul, vi vill kunna bjuda våra gäster denna dag! Får väl leta vidare.

• Snart fru Wennerström

fyffy:
    ja gör så.. om jag inte minns fel så gick dne nog på 3.900 här i gävle också!

Ankan 80:
    boka om du känner dig osäker, då känns det alltid bäst, hellre det än att riskera ngt.. det är väl därför vi snart hunnit gjort all planering.. haha! ..

lanovia 08:
    guud så spännande.. ja man funderar hur folk runtikring kommer reagera.. dock vet de flesta om våra planer redan..

• Ickaflicka

Ankan 80: Vi har redan bokat mannens kläder, dels för att de bara finns i Stockholm och vi inte bor där, så vi passade på när vi var där sist, och dels för att jag visste att han själv skulle ha väntat med det till sista sekund annars! De vi bokade hos tyckte att det var väldigt bra att vi var ute i god tid!

• fyffy

Ickaflicka Var bokade ni mannens kläder och vad kommer det att kosta? Vad är det för kläder eftersom det bara fanns i stockholm? *nyfiken*

Svar på tråden September 2008, del 2