• Snart fru Wennerström

September 2008, del 2

Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!

• Svar på tråden September 2008, del 2
  • Snart fru Wennerström

tjejjer ni får förlåta mig om jag stressar upp er .. säg bara till så håller jag snattran .. de e bara det att jag har otroligt lätt för att stressa upp mig för saker å ting, därav att vi oxå hunnit långt i planeringen. Har alltid haft svårt för sånt, ser liksom hela "listan" framför mig och blir helt uppstressad i början kunde jag knappt somna på kvällarna.. men ja upp en bra planering så det blev bättre.. så nu vet ni lite mer

• Moonlightshadow

Nu har vi bokat bröllopsresan :) jag längtar redan :)

• aprilsolen

Så roligt! Vart ska ni åka?

Moonlightshadow skrev 2008-01-18 15:41:48 följande:
    Nu har vi bokat bröllopsresan :) jag längtar redan :)
  • Moonlightshadow

Vi ska åka till maldiverna i 2 veckor :)

aprilsolen skrev 2008-01-18 15:42:58 följande:
    Så roligt! Vart ska ni åka?
  • lanovia 08

Jag känner igen mig.

Snart fru Wennerström skrev 2008-01-18 10:42:19 följande:

tjejjer ni får förlåta mig om jag stressar upp er.. säg bara till så håller jag snattran.. de e bara det att jag har otroligt lätt för att stressa upp mig för saker å ting, därav att vi oxå hunnit långt i planeringen. Har alltid haft svårt för sånt, ser liksom hela "listan" framför mig och blir helt uppstressad i början kunde jag knappt somna på kvällarna.. men ja upp en bra planering så det blev bättre.. så nu vet ni lite mer
  • Snart fru Wennerström

*fniss*
    lanovia 08 skrev 2008-01-18 16:13:36 följande:

Jag känner igen mig. Snart fru Wennerström skrev 2008-01-18 10:42:19 följande:
  • Snart fru Wennerström

åååhh, va härligt, vi har med funderat få det!!!.. vilken arrangör bokade ni med/via och hur ska ni bo, kommer ni ha all?

Moonlightshadow skrev 2008-01-18 15:55:20 följande:
    Vi ska åka till maldiverna i 2 veckor :)
  • kexxet

Dit skulle jag me vilja åka =).. Det slutar med att alla som ska gifta sig i september är på Maldiverna...Då kan vi stämma en träff där =P

• Moonlightshadow

Vi gick till Ticket o bokade med Ving, men vi flyger regulgärt med ett flygbolag som hete qatar. Vi har all inclusive med :) Vi ska bo i en strandvilla med jacuzzi :) Snart fru Wennerström skrev 2008-01-18 17:26:09 följande:

åååhh, va härligt, vi har med funderat få det!!!.. vilken arrangör bokade ni med/via och hur ska ni bo, kommer ni ha all?
Svar på tråden September 2008, del 2