• Snart fru Wennerström

September 2008, del 2

Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!

• Svar på tråden September 2008, del 2
  • kexxet

Jasså, va tråkigt..vad är det som har hänt då?

• Ickaflicka

Usch, vad är det som strular? Vi ska träffa vårt ställe den 14 februari, hoppas att det blir lika bra som vi tycker att det känts hittills!

• fyffy

vill inte skriva vad som hänt eftersom det inte är helt utrett och finns fortfarande chans att reda ut det. Det är några saker vi inte är överens om och det är väldigt tråkigt. Det har dock varit struligt från början vad gäller kontakt och liknande så det kanske var väntat..

Mitt enda tips till andra är att gå på magkänslan från början. Känns det inte hundra så tänk efter en gång till. Oftast stämmer magkänslan ganska bra.

• Snart fru Wennerström

men usch vad tråkigt, sånt är aldrig kul, hoppas det löser sig på ngt sätt

• Fröken förväntan

Ja, hoppas det löser sig... eller det är klart att det kommer att lösa sig men hoppas att det löser sig på BÄSTA sätt. Lycka till!

• Schükano

Fyffy...jag hoppas verkligen att det löser sig för er!

• fyffy

Tack! önskar jag kunde berätta och få lite andra åsikter men väljer ändå att vara tyst.

• Moonlightshadow

Vi har börjat titta på var vi ska spendera våran bröllopsnatt. Hittade ett fint ställe inte så långt därifrån vi ska gifta oss, men det kostade ca 3100 kr för en natt i svit med jacuzzi + frukostbuffe. Det låter lite dyrt tycker vi. Nu vill jag höra vad ni tycker?

• aprilsolen

Jag skulle nog också tycka att det var ganska mycket pengar för en natt, men det beror ju så mycket på er budget i övrigt. Kanske har ni valt det billigare alternativet när det gäller något annat, som musik eller mat, och då kanske ni kan unna er extra när det gäller det här. Tror man uppskattar det lilla extra när man vaknar morgonen efter! Själva kommer vi ha ett jättefint rum med havsutsikt på samma hotell som vi har festen och där många av gästerna bor. Kostar ca 1100 kr natten.

• Viva Forever

Hej hej!
    Är ny här på BT, planerar oxå bröllop till dn 6e september...vad härligt med en egen tråd för oss :)

Svar på tråden September 2008, del 2