September 2008, del 2
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
ok.. undrar då vad det gick på ?.. då vi oxå är sugen på det snarlika..
ca 45 500, då är även transfern till o från flygplatsen inräknad :)
Snart fru Wennerström skrev 2008-01-19 11:58:17 följande:
jaha, men det var inte så farligt .. exakt när åker ni?.. hehe jag vet, många frågor
Hehe, ingen fara:) Vi åker den 8/9 på kvällen. Flyget går 21,30 från Arlanda :)
Snart fru Wennerström skrev 2008-01-19 12:06:42 följande:
är det direktflyg lr får ni mellanlanda ngnstans?
Oh, jag har fått min klänning nu. Den är så fin! Vill bara gå runt i den hela dan.
Men nu har jag skickat iväg den till svärföräldrarna, där den hänger lite bättre än vad den gör bland våra flyttlådor. Suck.
Vi mellanlandar i Doha o där får vi vänta 3 timmar innan vi får flyga vidare till maldiverna o på hemvägen får vi vänt ca 2 timmar i Doha.
Snart fru Wennerström skrev 2008-01-19 12:49:27 följande:
Ååhh!.. kan förstå det .. har du ingen bild!?.. blir ju så nyfiken..
.. javisst ja, ni är ju mitt uppe i flytt nu oxå.. när flyttar ni?
lanovia 08 skrev 2008-01-20 15:50:23 följande:
Hej hej!
Ska också gifta mig i september, den 6 närmare bestämt. Kollade runt en del på bröllopstorget för några månader sen, men har sedan tagit det lugnt..
Hur långt har ni kommit i planering? Funderar på om vi ligger lite dåligt till på den fronten, har stått still sen oktober
Är det nånsom ska gifta sig i Örebro? Och som möjligtvis vet nånsom sminkar med i.d?
Lycka till alla...
Välkommen LT080906. Jag skulle nästan vilja råda dig att inte fråga hur långt vi har kommit i planeringen. Många av oss har kommit långt och brukar sluta med att stackaren som frågar blir stressad.
Men ni har ju över 7 månader på er så jag tror det är hel lugnt även om ni inte kommit så långt. Jag vet iof inte hur det är i Örebro, men jag inbillar mig att trycket inte är superhögt på kyrka och lokaler etc där.
Nu har jag lagt ut bilder på klänningen. Bilden på hela klänningen blev inte superlyckad. Men den är än så länge axelbandslös. Dock skall jag nog ha några smala band, känns inte lika naket.
Vi flyttar den 1 mars. Fattar inte hur det gick till. Vi är totalt bombsäkra på att planera bröllop, skaffa hus och vara gravid är tre saker som man inte skall blanda ihop, utan njuta av en sak i taget. Nu står vi där helt plötsligt och planerar bröllop och skall flytta på samma gång! Precis så som vi inte tycker man skall göra! Graviditeten skjuter vi dock på.