• Snart fru Wennerström

September 2008, del 2

Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!

• Svar på tråden September 2008, del 2
  • Snart fru Wennerström

vi gifter oss 6 september för att jag pluggar just nu, och blir färdig nu till sommaren, skulle bli alldeles FÖR mycket för mig om jag skulle plugga och intensivplanera bröllopet alldeles när det är dags, lanovia, du vet hur jag funkar .. och även du tydligen .. haha
    sedan så hinner jag(framförallt jag) och m2b jobba ihop en hel del pengar under sommaren, och för det tredje, det är inte alldeles för varmt lr regningt då och det är nära vår 6½års dag

• aprilsolen

Vi ska gifta oss den 13 september (mest för att den 6:e redan var bokat, där var du snabb Ankan80 och från början var det lite kompromiss eftersom jag var inne på augusti och min blivande egentligen ville ha det så off-season som möjligt. Jag vägrade vinterbröllop och då blev det september - nu känns det som det perfekta valet. Förhoppningsvis blir den en härlig blandning av sommar och tidig höst, så där sensommarvarmt men ändå klar luft, träd som börjar skifta lite i färg...

• Snart fru Wennerström

jag menade att det är alldeles för varmt lr regningt i juni/juli.. hehe

• Ankan80

Vi valde september för vi ville gifta oss 2008 och maj var redan upptaget av två andra kompisar.
    Sen ville min m2b inte att det skulle vara för varmt. Så därför blev det så.

Maj o September är väl de bästa månaderna ur min synvinkel i alla fall..

• Fröken förväntan

Det blev september av samma anledningar som "Snart fru Wennerström":

1. Plugget tar slut(Jippie, jag ska äntligen bli stoor )
    2. Pengar ska tjänas (på sommarjobb eller ännu bättre ett riktigt jobb!)
    3. 20/9 är i krokarna av vår 8-årsdag
    4. Vädret kommer att vara FANTASTISKT!

Snart fru Wennerström skrev 2008-01-21 16:15:07 följande: