September 2008, del 2
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
oj vad många som ska gifta sig i september.
Jag som trodde jag var jätte själv.
Hur går det för er med all planeringe och allt?
18 nu! Hur långt har ni kommit med planering? Själv har jag bokat kyrka (2st faktiskt, måste bestämma oss snart...) och restaurang. Tittar ihjäl mig efter klänning! Har provat en som jag älskar men 14000 tycker jag är för mycket. Nu kommer jag väl inte hitta nån bara för det, kommer väl bara jämföra.
Hur fasen har jag kunnat missa er!!! Jag som surfar runt här jämt, jag vill också vara med ju! Nu leder snart Gävlebrudarna
6 september
snart fru wennerström (gävle/njutånger)
Ickaflicka (nyköping)
fyffy (stockholm sundbyberg)
lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
moonlightshadow (Gävle/Åland)
kexxet (göteborg)
viva forever (simrishamn)
snö vit (Karlskrona)
Schükano (Göteborg/Kalmar)
Helena Johansson (Stockholm)
matildaochniklas (eskilstuna)
Ankan80 (Höganäs)
Kärlek08 (Gävle)
13 september
aprilsolen (stockholm /ängelholm)
snart höstbrud (stora sundby)
20 september
fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
Gumman 81 ( Vellinge)
27 september
Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
Vi har bokat lokal och kyrka (jag tror tusan att jag bokat två jag också, tack för påminnelsen förvantansfullbrud, kanske är dags att avboka den ena...), cateringen är klar, tärnan är tillfrågad, färgtemat bestämt, gästlistan i princip klar, inbjudningarnas layout är klar men papper ska inhandlas.
Mitt största problem är klänning!!! Har ingen aning men ska till sthlm och uppsala och prova v. 9, ska handla papper då också så efter det har jag förhoppningsvis bestämt mig. Hur går det för er andra?
Hjälp, du har ju kommit hur långt som helst. Har hört att man borde bestämma sig för klänning snart eftersom vi som de flesta andra gifter sig under sommartid.
Ja, och det är ju så mycket annat som hänger ihop med klänningen som man inte kan köpa förrän klänningen är klar... skor, väska, smycken, bestämma hår och make osv. Det känns som om allt är på pause tills jag vet vad jag ska ha för klänning.
Ja just det, präst är också bokad och ringen vet jag hur den ska se ut. Måste boka tid hos frissa/make up och boka tid hos smyckesdesignern för att kolla vilka priser vi talar om... det känns inte som jag kommit någonstans så det kändes skönt att höra att det verkar så. Det är mest klart i mitt huvud än så länge men det känns som om man inte kommit någon vart när man inte inhandlat en enda pinal...
Hej
Jag är helt ny här i forumet men jag är också en septemberbrud;) 6 sept rättare sagt. Bor i stockholm med vi är ifrån Karlstad och Kalmar, slottskyrkan i kalmar är där bröllopet kommer hållas..
Nu e vi väl 20
6 september
snart fru wennerström (gävle/njutånger)
Ickaflicka (nyköping)
fyffy (stockholm sundbyberg)
lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
moonlightshadow (Gävle/Åland)
kexxet (göteborg)
viva forever (simrishamn)
snö vit (Karlskrona)
Schükano (Göteborg/Kalmar)
Helena Johansson (Stockholm)
matildaochniklas (eskilstuna)
Ankan80 (Höganäs)
Kärlek08 (Gävle)
13 september
aprilsolen (stockholm /ängelholm)
snart höstbrud (stora sundby)
20 september
fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
Gumman 81 ( Vellinge)
27 september
Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
Humlis (Falun)
Höstbrud 2008 där fick du äntligen sällskap!
Kul med massa nytt folk.
Hur går det för er med planerandet? Vi har börjat höra lite från folk som kommer, verkar bli så gott som alla bjudna. Satte oss idag och började spåna lite lätt på bordsplaceringen. Huvva! Det var inte lätt.
Förresten alla nya som inte gjort det. Ni kan väl också fylla i listan, så vi inte tappar bort er i drösen av folk här inne.