• Snart fru Wennerström

September 2008, del 2

Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!

• Svar på tråden September 2008, del 2
  • Schükano

Satt och roade mig med att läsa gamla inlägg i vår tråd. Det var en kul läsning!! Roligt att vi är så många i tråden nu och att september är en sådan populär månad.

Jag längtar till bröllopsmässorna börjar nu i vår.
    Läste i ett tidigare inlägg att det kommer att vara en i Göteborg om några veckor...hittade en länk ifall någon är intresserad www.brollopsmassan.se/bm/home.htm

Samt en länk som gäller hela Sverige
    www.nygifta.se/html/masskalender.htm

• matildaochniklas

Schükano: Yes det kommer vara kanonväder den 6:e September

• lanovia 08

jajamensan, stålande solsken och alldeles lagom varm och skönt!

• Schükano

Ja eller hur mathildaochniklas & Ianovia 08... Superfint väder!!

• Ickaflicka

och vindstilla såklart! (Så att vi kan släppa upp khomloys) eller begär jag för mycket nu, hihi!

• Fröken förväntan
    Ickaflicka skrev 2008-01-28 13:17:33 följande:
    och vindstilla såklart! (Så att vi kan släppa upp khomloys) eller begär jag för mycket nu, hihi!
    Det beror på var ni ska gifta er... för i Linköping blåser det ju jämt (för visst var du härifrån (Lkpg) eller dillar jag nu?!)

...annars ska ju dåligt väder betyda tur. Men vem tror på sådant gammal skrock Nej, sol och vindstilla blir det!
  • lanovia 08

Jag vill också ha vindstilla. Så vi kan ta korten nere vid havet. Vore så tråkigt att behöva gå in i en ateljé pga av regn eller för mycket vind.

• Ickaflicka

Fröken förväntan: ingen dill i ditt grönsaksland - visst bor jag i Linköping! Men som tur är gifter vi oss i Nyköping, förhoppningsvis inte lika mycket blåst som här på "slätta"! För skrockens skull får det gärna falla en regndroppe eller två i kronan, men inte mer än så!

• förväntansfullbrud

6 september händer det! Livets roligaste dag! Längtar...

• fyffy

Jag kan inte riktigt se fram emot den 6:e september just nu för vi har haft strul med stället vi ska vara på.. känns lite motigt :(

Svar på tråden September 2008, del 2