September 2008, del 2
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Lanovia 08
Jättevacker klänning. Ser väldigt fin ut!!
Hej på er!
Här är en till septemberbrud. Vi ska gifta oss 6/9, så du brud som kallar dig: LT 080906, KUL!! Vi ska gifta oss samma datum och jag och min blivande har bara bokat festlokal och kyrka. Så det låter som om du ändå kommit lite längre än oss... Jag ska gifta mig i Linköping. Idag ska jag åka och ta en första titt på klänningar..
Kram Cirran
Cirran - Det verkar vara ett populärt datum om man tittar runt lite här på forumet. Vi ska också gifta oss det datumet. Det finns en tråd på forumet som heter nåt med datum 2008 och där har 6/9 länge varit det vanligaste datum för hela året :)
Vi gifter oss också 6/9
Jättevacker klänning lavonia!!..
Lanovia: fin klänning!
Alla "nya" septemberbrudar: välkomna!
Ja, det var otippat att "vårt" datum var så populärt! Jag hoppas att vi alla får fint väder! (Tänkte gifta oss utomhus om det går!)
Vi ska fira alla hjärtans dag med ett första möte med festlokalspersonalen, kan inte tänka mig en bättre aktivitet just den dagen, hihi!
I övrigt har vi bokat allt som "måste datum-bokas", dvs fotograf, trubadurer, vigselförrättare... Allt annat flyter och får komma på plats senare i vår!
Just nu är jag igång och provar klänningar! Det är så otroligt roligt och beroendeframkallande - hur ska man kunna sluta när man gift sig???
Ja, det var otippat att "vårt" datum var så populärt! Jag hoppas att vi alla får fint väder! (Tänkte gifta oss utomhus om det går!)
Vi ska fira alla hjärtans dag med ett första möte med festlokalspersonalen, kan inte tänka mig en bättre aktivitet just den dagen, hihi!
I övrigt har vi bokat allt som "måste datum-bokas", dvs fotograf, trubadurer, vigselförrättare... Allt annat flyter och får komma på plats senare i vår!
Just nu är jag igång och provar klänningar! Det är så otroligt roligt och beroendeframkallande - hur ska man kunna sluta när man gift sig???
Ja varför är 6 september så populärt egentligen? Varför har ni valt just det datumet?
För oss var det att vi inte ville gifta oss i juni, juli då det ändå bara regnar (om det blir som förra året). Då är september bra, vi träffades 3 september. Alltså är ju 6e det närmaste vi kan komma för att gifta oss på vår tre års dag.
Hur har ni andra tänkt?
Vi har velat gifta oss i september, vet inte varför.. kanske för att vi träffades i september -04. den 6:e passar bra eftersom jag inte orkar vänta längre