September 2008, del 2
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Jag gifter mig också den 6:e. Vi har bokat kyrka, lokal är på g, klänningen hänger i garderoben. Sedan är det mycket som vi vet hur vi vill ha men inte är färdigt än, det är så kul att förbereda :)
På lördag ska jag åka och kolla på bröllopsklänning, det ska bli sååå spännande =)..
Vi ska kolla på ringar imorgon :)
Vad roligt! KLänningar har jag ännu inte vågat mig på hahaha, fast jag vill väldigt gärna!
På tal om tårtor är det ngn mer än Gumman 81 som har bestämt sig för tårta och smak?
Nä, tårtan är det allra svåraste tycker jag!
Har ingen aning om vad vi ska ha.. kanske nåt fruktigt eller choklad
Välkomna alla nya septemberbrudar, the more the merrier
jag skulle vilja ha en tårta som är i två smaker. ena halvan med choklad och den andra i vanilj.
Tårtan har vi inte hunnit till ännu. Inte mer än att vi vet att min mamma och bror kommer fixa den.
Oh vad roligt att prova klänning. HOppas du hittar någon bra kexxet! Jag längtar som en tok tills de ringer och säger att min är klar. Skall bli kul att se den igen. Tänk om jag har ångrat mig och inte tycker lika mycket om den längre?!?!?! det tror jag iof inte.
Vi träffade våran toastmaster och toastmadame igår. Bara för att de skulle ha träffat varandra och för att gå igenom lite saker. Det var en del att tänka på som vi inte tänkt på innan.
Gudinnan hade en tårta som var 50/50 kolla här:
www.cakedesign.se/gallerier/images/Brollop/Brollop_Our_Bachelorette.JPG
På tråden "vad kostar era tårtor" står lite mer om den, kolla där!
Vi tänkte kanske ha vanilj-choklad-arraksfyllning (tre olika lager), på chokladbotten...vad tror ni om det?