September 2008, del 2
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Vi tänkte beställa våra från kortdesign. De gröna med vita hjärta...
När tänkte ni skicka ut inbjudningarna?
Vi tänker skicka våra i slutet av mars eller början av april för att alla ska veta om det i tid (vi har inte sagt till så många än) sen kommer vi att sätta osa innan midsommar.
Snart fru Wennerström,
hur mycket gick era inbjudningskort på? verkligen jättefina! har ni gjort vigsel och festprogrammen själva också? även dessa var riktigt fina!
Vi ska också skicka våra runt den tiden (april). Vill gärna att folk ska kunna planera in eventuellt semester i samband med bröllopet.
oj, jadu köpte dom på panduro(färdigpräglade) tror dom säljs i 8 eller 10 pack och kostade runt 49kr/pack... om jag inte minns fel, för att vara på den säkra sidan kolla deras hemsida, de finns där .. ja programmen har jag gjort själv i publisher, jättesmidigt!
Vi har också köpt våra på Panduro och stämplar dem själva. Lite lagom med pyssel tycker jag. Tog inte så lång tid men gav personlig prägel.
Vi kommer dela ut våra inom en väldigt snar framtid, typ inom närmaste månaden. Detta då det var rätt många utav de vi skall bjuda som var ute o reste vid denna tidpunkt förra året. Och vi vill helst att de skall få en ärlig chans att planera in bröllopet innan de bestämmer något annat.
Vad ska ni ha för bröllopstårta?
vi vill ha en som liknar den vita tårtan som finns i mitt galleri och ha chokladdoppade jordgubbar liggandes på den enligt den andra tårtan.
alltså här inne har jag inte varit på jätte länge...
våra inbjudningskort vigsel program festprogram och tack kort kommer nog gå på 1000 kr. vi har gjort dom själv på datorn.
där är ju papper, färg till skrivaren, frimärke mm.
vår tårta ska se ut så här. två hjärtan som sitter ihopa och ev ska där stå våra namn. min mamma ska baka dom. och i dom ska där vara jordgubbssylt, och vaniljkräm tjock och ovanpå marsipan.
kram
Hej på er!
Åhh, här vill jag också vara med! Jag gifter mig den 6 september Har inte kommit längre än att vi har bokat kyrka och kollar på festlokaler. Har dock en duktig designer som ska sy klänningen och en florist i familjen som fixar blommor och dekorationer. Så det tar sig, men shit va grejer det är att ordna! Skojigt! Ska bli kul att följa er andra också! Kram sålänge