• Snart fru Wennerström

September 2008, del 2

Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!

• Svar på tråden September 2008, del 2
  • Snart fru Wennerström

Vill bara önskar er alla en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!..

• lanovia 08

Vad kul att lokalen kändes så bra! Då får vi bara hoppas att priset känns lika bra. *håller tummarna*

Vi flyttar senast 1 mars, beror sig lite på när de som bor där nu flyttar ut. Så vi räknar med ett hektiskt år.

God Jul och Gott Nytt År allihopa!

• strommis

Här är en till som ska gifta sig i september, närmare bestämt den 13/9. Sambon friade på julafton efter 5 års förlovning.

• Moonlightshadow

Vad kul! Grattis! :)

strommis skrev 2007-12-29 20:27:51 följande:
    Här är en till som ska gifta sig i september, närmare bestämt den 13/9. Sambon friade på julafton efter 5 års förlovning.
  • Snart fru Wennerström

grattis!!! och välkommen hit

strommis skrev 2007-12-29 20:27:51 följande:
  • strommis

Tackar, det känns jätte bra. det har väl varit lite på tapeten men jag var helt oförberedd då han friade. Kyrkan är bokad och vi har hunnit kolla ungefär hur mycket allt skulle gå på, När vi insåg att riktigt så mycket pengar vill och kan vi inte spara ihop. Så jag ska låna en superfin klänning av en kompis, det är ingen "riktig" bröllopsklänning, men den är superfin. Mattias har en kostym, så om man bara piffar till den lite. Håret är gratis då mamma är frisör:) Blommor gör svägerskan, hon är florist:) Oj vad långt detta blev. Hursom så vet jag att vi kommer att få en kanondag även om vi inte lägger flera tusen på kläder.

• Höstbrud 2008

Gott Nytt År allihopa! Imorgon är vi inne på VÅRT år
    Nedräkningen kan börja

• Snart fru Wennerström

hihi.. *gnider händerna*.. jaa, gud va man längtar..
    Höstbrud 2008 skrev 2007-12-31 14:25:14 följande:

Gott Nytt År allihopa! Imorgon är vi inne på VÅRT år Nedräkningen kan börja
  • Moonlightshadow

Ja visst nu är det vårt år... *ler*

Höstbrud 2008 skrev 2007-12-31 14:25:14 följande:

Gott Nytt År allihopa! Imorgon är vi inne på VÅRT år Nedräkningen kan börja
  • Fröken förväntan

Gott nytt år allesammans! Skönt, nu har jag berättat för alla vänner och alla syskon att det bli bröllop i år, så nu kan jag slappna av och slippa hålla på bröllops-hemligheten.... jag är sååå dålig på att ha hemlisar

Jepp, vårt år, tjohoo!

Svar på tråden September 2008, del 2