September 2008, del 2
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
hej och välkommen, alltid trevligare ju fler vi blir i tråden! .. hur långt har ni kommit i planeringen?
..
Är det många här som gör själv inbjudningskort, eller köper ni färdiga?
jag har köpt färdigapräglade kort från panduro och tryckt själv på kortet.. hur har ni tänkt göra??
Hoho, vi har bokat kyrka, kollar på lokaler, klänning och ringar och funderar på dekorationer. Inte mkt mer ännu =)
Hur menar du när du säger att du trycker på kortet själv? Lämnar du in dem någon stanns, de får ju inte plats i skrivaren direkt...?
jag har tryckt med stämpel och stämpeldyna på framsidan, bild finns i mitt galleri
Jag håller på med mina inbjudningskort. Jag gör egen design i datorn och printar sedan ut på ett finare papper. Lovar att läga in bild i galleriet när jag är klar. Är just nu mest nöjd över att jag fyndade 100 kvadratiska kuvert på IKEA idag för bara 25 kr! Plus att jag köpte jättefina ljusstakar (i "guld") för endast 19 kr, de finns däremot i mitt galleri ...gillar IKEAs julrea
Åhhh, om man hade ikea! Jag har 40 mil till närmsta... =(
Hm....IKEA nästa
Men jag bor i Helsingborg så det är väl inte samma REA.
Jag gifter mig den 6:e september. Vi harinte valt något speciellt tema, varken i färg eller årstid. Men det kommerbli mycket rött och orange eftersom jag gillar det :) Sedan blir det också svart och guld för att få det att passa ihop.
Vi har vinrött, vaniljvitt och silver som vårt färg-tema.
Jag blev också så sugen att genast rusa till Ikea och fynda. Hoppas vår bil snart blir fixad på verkstaden så att vi kan åka dit och titta. Vi var faktiskt på väg till ikea när hela växellådan brakade samman...Typiskt att det inte hände när vi åkte från Ikea.
God fortsättning till er alla!
vi gör också våra kort själva. Tänkte börja klippa och klistra snart. Mallen för inbjudningarna är klara men det kan nog bli lite jobbigt om man ska göra alla färdiga på en dag så jag tänkte fixa några i taget.