• Snart fru Wennerström

September 2008, del 2

Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!

• Svar på tråden September 2008, del 2
  • lanovia 08

Ohh, det var tider det. När man stod på dansgolvet och körde fiskespöt etc. Ni skulle nog kunna få ihop en rolig dans på det.

• Ankan80

Hehe! Jag tror det med.
    Har du sett I night at the roxburry?
    Jäkla bra film om man gillar 90-talet!

Plus att en av våra favoritlåtar är med. Haddaway - What is love.

lanovia 08 skrev 2007-12-19 15:17:35 följande:

Ohh, det var tider det. När man stod på dansgolvet och körde fiskespöt etc. Ni skulle nog kunna få ihop en rolig dans på det.
  • lanovia 08

Nej den har jag inte sett. Kanske något att lägga på attselistan.

Vi har helt plötsligt beslutat oss för att lämna våra två första inbjudningar redan nästa vecka. Skall till sambons faster och kusin i Oslo till veckan. De är väldigt tjatiga och längtar efter vårat bröllop. Så vi har insett att det kanske blir svårt att hålla tyst längre, utan tänkte att de kan lika gärna få inbjudningarna när vi berättar. Så spar vi porto också *snåljåpar*

Det är kanske tidigt. Men vad sjutton vi vet att vi kommer gifta oss och vi vet lika säkert att de är självklara gäster...

Förresten... igår skrev vi på kontraktet till radhuset! Så nu är vi radhusägare!!!

• Liini86

Det finns som ni säger jätte mycket klipp på youtube där de kör olika former av danser, just att man bryter av en vals och en kör sin egna låt med moves.. Väldigt roligt :)

• lanovia 08

Oh, nu är våra två första inbjudningskort klara. Ligger så fina hemma på köksbordet nerstoppade i kuvert med namn på. Det blev så verkligt allting när man såg dem framför sig.

Vi skall verkligen gifta oss!!!

• aprilsolen

Lanovia 08: Åh, nu vill jag också börja pyssla med korten. Kan du inte lägga ut en bild och visa dina?

• lanovia 08

Jag har tyvärr ingen bild på korten ännu. Hinner nog inte fixa det innan jul, men efter jul kan jag försöka.

• Höstbrud 2008

Så nu är man äntligen uppe i Luleå
    Var dessutom idag och kollade på konferens-hotellet som vi kanske ska ha mottagningen på....Helt underbart!! Jag kunde verkligen se allting framför mig, dekorationer, middag, dansen, hur borden skulle stå, ja allt! Men nu sitter man här med en klump i magen...som inte kommer försvinna förrän den dagen vi får hem offerten... Sen får vi se om den försvinner av glädje eller om sorgen tar över... Håll tummarna för att det blir ett vettigt pris!
    Lanovia- När flyttar ni nu då?

Svar på tråden September 2008, del 2