September 2008, del 2
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Schükano: kallar man verkligen en sådan människa för en vän? Jag tycker det är så elakt så det går inte ens att sätta ord på det! En riktig vän gläds väl med en även om hon själv är avundsjuk eller vad det nu kan vara...nej, fram för att oftare "göra slut" med vänner som inte är riktiga vänner!
Haha.... ja nu är det bara en lång graviditet kvar till bröllopet.
På ett sätt känns det somdet är en evighet men å andra sidan så känns det som att det inte alls var länge sen man förlovade sig och det var 5 månader sen!
lanovia 08: två frågor jag velat ställa tidigare
hur gammal är du och talar du spanska?
Ja herregud, det har redan gått 5 mån sedan vi också förlovade sig. Tiden kommer förmodligen flyga fram till bröllopet.
Särskilt som vi just har fått för oss att ev. köpa radhus. Är helt jäkla crazy. Har knappt kunnat sova i natt. Vi hade bestämt oss att vänta med hus till efter bröllop, vill liksom inte röra ihop för mycket på samma gång. Men helt plötsligt igår så sprang vi på ett erbjudande som passar oss perfekt. Så nu är vi KANSKE snart radhusägare!?!?!!?!
Frågan är ju då om det är dumt att röra ihop för mycket på en gång, men o andra sidan man kan ju inte bara strunta i bra erbjudanden....
Höstbrud, bra, man skall våga fråga när man undrar.
Jag är 27 år och ja jag pratar spanska. Dock inte perfekt flytande men fixar en konversation med en spansk i alla fall. Är det mitt nick du tänker på?
Och då måste ju jag givetvis ställa samma frågor till dig.
hej tjejjer!
.. siter och funderar på morgongåva.. och funderar på att m2b en klocka(han har ingen) där jag tänkte gravera in " Nu har vi all tid i världen.." eller, " Nu har du alltid tid för mig ".. *fniss*.. vad tycker ni?
Jag har också funderat på klocka, lite så där istället för vigselring så kan han ju få en klocka men någon gravyr.
Jag gillade nog i såfall "Nu har vi all tid i världen..." bäst.
Hej tjejer!
Tack för era uppmuntrande inlägg angående min vän som inte är glad åt våra bröllopsplaner. Och Ianovia08: Hon har en kille som är sambo med men som hon inte verkar vara lycklig med. Så visst jag kan förstå att hon känner sig avundsjuk men ska man ändå inte sätta sig över det och glädjas åt andras lycka. Okej om hon tycker att det är skit att vi ska gifta oss, det får stå för henne, men då kan hon väl hålla dem tankarna för sig. Hon ringde igår..jag trodde hon skulle be om ursäkt men hon snackade bara på som vanligt om hur trevlig det hade varit att träffas och hur fantastisk min m2b är och att hon hade blivit så chockad över att jag varit så mullig. Hon hade aldrig sett mig med mullig mage innan. Ni kan tänka er vad glad man blir av ett sådant samtal... Suck...men men strunt i henne!!!
Idag är det ju 6/9..bara 9 månader kvar!!
Funderar också på morgongåva till m2b...hmm en klocka kanske inte är så dumt. Ngn annan som har ngt tips?
Tack igen för era inlägg.
fniss.. du menade väl att det idag är den 6/12 va? .. hehe.. ja NIO månader kvar.. juhuuuuuuu!
..tiden kommer gå fort, det är jag övertygad om.. snart är det vår, sedan sommar, och eftersom jag slutar plugga då, kommer jag förmodligen jobba hela sommaren.. sedan är det höst och bara ett stenkast kvar till september som kommer vara full av saker att fixa med
.. ang morgongåva!
jag kommer även att ge m2b en liten historia som jag rimmat ihop om hur vi träffades lite vad vi gjort tillsammans å så.. fram till dagen B.. som jag kommer rama i i ngn fin ram ..
haha...ja naturligtvis...den 6/12 är det ju!! Tryckfelsnisse kom på besök..haha
du vill väldigt gärna vara på det datumet nu, därför .. precis som jag.. blir lätt av vana att man skriver fel då.. *fniss*