September 2008, del 2
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
Den gamla tråden har stängts, så jag drar igång en ny genast!
tjejjer, har ni några hemsidor? Vår finns i min presentation ..
kan vara kul å kika på, för att få idéer mm
hmmm... morgongåva... min m2b:s kompis fick en "secret box" av sin fru, så nu vet jag att min m2b skulle bli ledsen om han fick nåt annat.... men det är så dyrt! några tips? egna foton kan ju liksom inte duga...
men du har ingen vän som är duktig på att fota då, som skulle kunna ta bilder på dig?.. blir det ju billigare med
Nej vi har ingen hemsida. Kommer nog inte ha det heller.
Var inne och kollade på din. Vad fin!
Men du den låten som spelar hela tiden, vilken är det? Var ju så underbar!!!
Ja 9 månader... tänk tjejer när vi står där den 6/9. nervösa som få, vackrare än någonsin. Den mest underbara mannen vid sidan om oss, X antal ögon som tittar på oss när vi skrider fram genom altargången....
Shükano, tycker din vän beter sig genomruttet. Och nu har du väl egentligen bara två alternativ, strunta helt i henne eller prata allvar med henne.
ok.. den heter " rör vid min själ" av Sanna Nielsen.. ja den är väldigt fin, en av låtarna vi ska ha i kyrkan
jag har lagt upp en bild nu på ev vigsel/festprogram i mitt galleri och skulle behöva hjälp om vad ni tycker?.. ändra ngt?
Snart fru Wennerström: jo det vore ju billigare, men jag tror faktiskt, konstigt nog, att jag skulle känna mig mer bekväm med en okänd person som fotat liknande tidigare...
ok.. jo de e sant. du får spana vidare efter ngn som inte är så dyr då
Snart Fru Wennerström: Det ser jättefint ut. Gillar trycket och formatet, personligen skulle jag hoppa över rosetten, men det är mest för att jag inte är så "rosettig" av mig.
Du har verkligen kommit långt redan!
*fniss*.. ok.. ja jag är å andra sidan VÄLDIGT "rosettig" av mig
Då kommer du att gilla den här bröllopstårtan
www.ultimatecake.se/bilder/07jul06.jpg