• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

vilket konditori har ni?

nilia skrev 2008-02-11 10:29:18 följande:
    Jag har oxå hittat min klänning=) Är sååå nöjd! Den kommer hem nu i mars så jag längtar!Vi har dock ingen aning om hur vår tårta ska se ut. Men jag vill ha en sån amerikansk där våningarna står på varandra! Men när vi tittade på förslag på tårtor från det konditoriet vi ska ha så hade de bara med ställningar. Ska kolla om de kan göra det utan annars så byter vi nog ställe!
  • nilia

Ullinge samarbetar med thimons! Dem skulle ni oxå ha va?

• nilia

Skit oxå fick posten nu.. och min kusins inbjudan till deras bröllop. Hade ju velat skicka ut vårat först, typiskt!
    Jaja det är väl inte hela världen. De gifter ju sig trots allt en månad innan oss!

• bridesilly

hahahahahahaha har vi samma konditori också hahahhaha ja tror jag dör

nilia skrev 2008-02-11 10:49:53 följande:
    Ullinge samarbetar med thimons! Dem skulle ni oxå ha va?
  • nilia

Hahah man skulle kunna säga att vi har väääääldigt lika smak när det gäller det mesta=) Det är ett under att vi inte ska va i samma kyrka och festställle=)

bridesilly skrev 2008-02-11 11:01:07 följande:
    hahahahahahaha har vi samma konditori också hahahhaha ja tror jag dör
  • bridesilly

muhahahaha ja det hade väl fått bli dubbelbröllop då eftersom vi säkert hade valt samma tider också

nilia skrev 2008-02-11 11:09:56 följande:
    Hahah man skulle kunna säga att vi har väääääldigt lika smak när det gäller det mesta=) Det är ett under att vi inte ska va i samma kyrka och festställle=)
  • nilia

Haha precis=) Galet det här måste jag säga, inte nog med att det är 2 på samma dag i vår lilla stad, utan dessa 2 har även samma smak=)

bridesilly skrev 2008-02-11 11:11:05 följande:
    muhahahaha ja det hade väl fått bli dubbelbröllop då eftersom vi säkert hade valt samma tider också
  • bridesilly

och har bokat nästan allt på samma ställen hihihihi

nilia skrev 2008-02-11 11:17:25 följande:
    Haha precis=) Galet det här måste jag säga, inte nog med att det är 2 på samma dag i vår lilla stad, utan dessa 2 har även samma smak=)
  • Bride in England

Hej alla brudar! Ni vet val om att det var precis 6 manader kvar i lordags? Min m2b fick lite panik i blicken nar han insag att jag nog hade haft ratt nar jag tjatade om saker i slutet av forra aret o han tyckte att det ju ar laaaaangt kvar....Tiden gar fort!

• bridesilly

Visst går tiden fort...ruskigt fort till och med!
    Bride in England skrev 2008-02-11 13:29:42 följande:

Hej alla brudar! Ni vet val om att det var precis 6 manader kvar i lordags? Min m2b fick lite panik i blicken nar han insag att jag nog hade haft ratt nar jag tjatade om saker i slutet av forra aret o han tyckte att det ju ar laaaaangt kvar....Tiden gar fort!
Svar på tråden 080809 del 2