• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • Fiafis

Halloj! Får man hoppa med här? Blev bestämt i förrgår att den 9 Augusti blir vår dag! (Så laddad! )
    Sitter och klurar på inbjudningskort. Måste in å handla grejer... Men det är ju sååå kul!
    Ang. festprogram, jag tror vi gör vårt själva oxå. Eller iallafall är med och gör det med vår hjälpreda...

Vi skickade ett brev med teckningar från våra barn till min syster igår för hon fyller år idag. Där i la jag en lapp där jag skrivit och frågat om hon vill bli toastmadame. Hoppas på ett glatt samtal från henne snart! Ingen vet att vi ska gifta oss förutom några kompisar.

• Virvel

Bridesilly
    Du har meddelande i din gästbok.

Jag börjar bli lite orolig. Vi hade ju bokat fotograf redan i juni och jag får inte tag på henne. Hon svara inte på mina mail och hon ringer inte upp efter att jag har talat in på hennes mobilsvar.
    Om hon inte hör av sig snart så måste vi försöka hitta en annan fotograf.

Vi kommer aldrig att hitta någon med så bra pris för en heldagsfotografering och jag tycker verkligen jättemycket om hennes bilder. Skit!
    Annars är det ganska lugnt här. Bara väntar på att den ska bli den 12-13 feb så att vi kan lägga inbjudningarna på postlådan.

Jag har inte varit så mycket här på BT på senaste tiden för jag blir så irriterad att det aldrig fungerar som det ska på kvällarna.

• cindell

Idag har jag beställt inbjudningskorten! Äntligen...

• bridesilly

ånej va hemskt. men hur ska du göra nu med fotografen? ska du preliminärboka någon annan just in case?

du har mail i din inbox

Virvel skrev 2008-02-08 11:45:37 följande:
    BridesillyDu har meddelande i din gästbok. Jag börjar bli lite orolig. Vi hade ju bokat fotograf redan i juni och jag får inte tag på henne. Hon svara inte på mina mail och hon ringer inte upp efter att jag har talat in på hennes mobilsvar.Om hon inte hör av sig snart så måste vi försöka hitta en annan fotograf.Vi kommer aldrig att hitta någon med så bra pris för en heldagsfotografering och jag tycker verkligen jättemycket om hennes bilder. Skit!Annars är det ganska lugnt här. Bara väntar på att den ska bli den 12-13 feb så att vi kan lägga inbjudningarna på postlådan.Jag har inte varit så mycket här på BT på senaste tiden för jag blir så irriterad att det aldrig fungerar som det ska på kvällarna.
  • bridesilly

någon i tråden som ska på bröllopsmässan imorgon i gbg?

• blivandefrularsed
    Virvel skrev 2008-02-08 11:45:37 följande:
    BridesillyDu har meddelande i din gästbok. Jag börjar bli lite orolig. Vi hade ju bokat fotograf redan i juni och jag får inte tag på henne. Hon svara inte på mina mail och hon ringer inte upp efter att jag har talat in på hennes mobilsvar.Om hon inte hör av sig snart så måste vi försöka hitta en annan fotograf.Vi kommer aldrig att hitta någon med så bra pris för en heldagsfotografering och jag tycker verkligen jättemycket om hennes bilder. Skit!Annars är det ganska lugnt här. Bara väntar på att den ska bli den 12-13 feb så att vi kan lägga inbjudningarna på postlådan.Jag har inte varit så mycket här på BT på senaste tiden för jag blir så irriterad att det aldrig fungerar som det ska på kvällarna.
    Hon kanske är på semester?? Har du åkt till hennes studio?
  • Virvel

Jag vet inte var hennes studio ligger. Jag vet att hon reser ganska mycket och att hon fotar för Allt om bröllop. Eller hon har haft foton med i tidningen flera ggr. Frilansare om jag har förstått rätt.

• Mrs Robin Hood

Bridesilly
    Tänkte ta mig en tur till bröllopsmässan i morgon! Har du köpt biljetter?

• bridesilly

jepp köpte på ticnet, kostar bara 15 kr extra per biljett och så är man ju garanterad en plats
    Mrs Robin Hood skrev 2008-02-08 17:55:58 följande:

BridesillyTänkte ta mig en tur till bröllopsmässan i morgon! Har du köpt biljetter?
  • blivandefrularsed
    Virvel skrev 2008-02-08 16:27:46 följande:
    Jag vet inte var hennes studio ligger. Jag vet att hon reser ganska mycket och att hon fotar för Allt om bröllop. Eller hon har haft foton med i tidningen flera ggr. Frilansare om jag har förstått rätt.
    Ja, då verkar det ju lite svårt...jobbigt...men det känns konstigt att hon bara skulle skita i er. Håller tummarna för att ni får tag på henne snart. Förstår att det måste vara ett stressmoment.
Svar på tråden 080809 del 2