• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • nilia

Ååhhh va skönt för er att era inbjudningar börjar bli helt klara!
    Vi beställde våra för 1 vecka sedan så jag bara väntar och väntar.. vill ju skicka ut dem nu!

• bridesilly

igår var det 6 månader kvar till vigsel hörni

• AoM

Hur många är det som har hittat sin klänning?

• TyresöBrud

Jag har hittat min! Är så vacker!! Ska till sömerskan imorgon och fixa lite med den, ska ändra den lite bak och ta in lite i midjan, men midjan kanske får vänta lite.

• matteve

Jag har hittat min med!!! Så glad Den är suuuperenkel, men älskar den!

När det kommer till inbjudningskort, så har jag börjat lite smått.. ska vänta tills min älskling kommer den 22a, så vi kan göra dom ihop. Han blev glad när han fick höra det

• bridesilly

Jag har hittat min också I love it!

• lollan82

jag har inte hittat min.sonen har legat akut på sjukhus så har inte hittat nån eller hunnit göra inbjudningarna stressad!

haha

hur ska ni göra med tårta?

• bridesilly

Vi har bokat vår tårta på konditori men jag har inte bestämt tillsammans med mannen hur den ska se ut eller hur den ska smaka. Vi har lite huvudbry om detta än!

• nilia

Jag har oxå hittat min klänning=) Är sååå nöjd! Den kommer hem nu i mars så jag längtar!

Vi har dock ingen aning om hur vår tårta ska se ut. Men jag vill ha en sån amerikansk där våningarna står på varandra! Men när vi tittade på förslag på tårtor från det konditoriet vi ska ha så hade de bara med ställningar. Ska kolla om de kan göra det utan annars så byter vi nog ställe!

Svar på tråden 080809 del 2