• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

åh va kul

matteve skrev 2008-02-12 19:32:21 följande:
    Jag fick ta hem min klänning idag med slöja och handskar!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD!! Den hänger i mitt rum nu, så fin.
  • matteve

Kanske ska tillägga att jag kommer att hänga undan den på säkert ställe så jag inte provar den hela tiden + att min blivande bor i USA, så han har ingen chans att få se den!

matteve skrev 2008-02-12 19:32:21 följande:
    Jag fick ta hem min klänning idag med slöja och handskar!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD!! Den hänger i mitt rum nu, så fin.
  • bridesilly

Jag kan inte prova min klänning lika ofta som jag gjorde innan för den har vart hos sömmerskan ett par veckor nu...hon har hög belastning eftersom det nalkas baltider men på torsdag kanske jag får hem den

• cindell

Usch och fy... Tur att jag drömt det och tur att jag berättar det. För på så sätt slår det väl inte in???????
    Det är bröllopsdag i Karlskoga. Jag vaknar på morgonen och känner att jag har hur mycket tid på sig som helst. Sitter och pratar med mina tärnor tills jag helt plötsligt inser att klockan är på TOK för mycket. Då slår första tanken: Jag har inte hämtat klänningen och Zari har stängt!!! Åker därför till kappahl av alla ställen och köper en svart/guldig korsett och hittar även en guldig underkjol som får duga till kjol. Kan påpekas att korsetten är en aaaaaaaaning för liten och kjolen är hur stor som helst. Kommer i alla fall till platsen där jag ska bli fru och en vän hjälper mig med håret och en tärna sminkar mig. När jag inser en sak till. Jag har ingen blombukett och jag har glömt sagt till restaurangen hur många vi ska bli. Detta för att absolut ingen har svarat på inbjudningarna!!!!!

Jag blir till slut klar i alla fall och tittar ut för att se om min m2b har kommit så cermonin kan komma. Jag ser alla som vi skickat ut inbjudningarna till och typ 100 till. Men ingen man.....
    Tydligen var detta för mycket för mig för här vaknar jag.... Sjukt! Så illa kan det ju i alla fall inte bli eller?????

• cindell

Kan väl i alla fall hoppas att min m2b är där. Annars spelar det ju ingen roll. EGENTLIGEN

• AoM

*skrattar*

Det måste vara bröllopsnerverna! Jag hade också en mardröm om bröllopet förra veckan. Förstår inte var alla galna drömmar kommer från :)

• 2008-08-09
    cindell skrev 2008-02-13 09:56:44 följande:
    Usch och fy... Tur att jag drömt det och tur att jag berättar det. För på så sätt slår det väl inte in???????Det är bröllopsdag i Karlskoga. Jag vaknar på morgonen och känner att jag har hur mycket tid på sig som helst. Sitter och pratar med mina tärnor tills jag helt plötsligt inser att klockan är på TOK för mycket. Då slår första tanken: Jag har inte hämtat klänningen och Zari har stängt!!! Åker därför till kappahl av alla ställen och köper en svart/guldig korsett och hittar även en guldig underkjol som får duga till kjol. Kan påpekas att korsetten är en aaaaaaaaning för liten och kjolen är hur stor som helst. Kommer i alla fall till platsen där jag ska bli fru och en vän hjälper mig med håret och en tärna sminkar mig. När jag inser en sak till. Jag har ingen blombukett och jag har glömt sagt till restaurangen hur många vi ska bli. Detta för att absolut ingen har svarat på inbjudningarna!!!!!Jag blir till slut klar i alla fall och tittar ut för att se om min m2b har kommit så cermonin kan komma. Jag ser alla som vi skickat ut inbjudningarna till och typ 100 till. Men ingen man.....Tydligen var detta för mycket för mig för här vaknar jag.... Sjukt! Så illa kan det ju i alla fall inte bli eller?????
    Haha fy va hemskt!! Den var till och med värre än min hemska ring-dröm!
  • blivandefrularsed

Haha, jättekul ju!! Eller inte....

• Nufsan

Hej,

Får jag vara med här? Jag ska också gifta mig den 9 augusti 2008

• 2008-08-09
    Nufsan skrev 2008-02-13 17:52:06 följande:
    Hej,Får jag vara med här? Jag ska också gifta mig den 9 augusti 2008
    Välkommen!
Svar på tråden 080809 del 2