• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • 2008-08-09

Angående tårta. Jag ska designa en egen tårtställning som min pappa ska göra åt oss. Mamma gör därefter tårtbottnar till tårtan och jag "pyntar" den!

• nilia

20008-08-09: Åh va mysigt=) Härlig idé!

• 2008-08-09
    nilia skrev 2008-02-11 20:37:14 följande:
    20008-08-09: Åh va mysigt=) Härlig idé!
    Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran, för det var min pappas idé!
  • Virvel

Vi har bokat konditori. Vi kommer att ha vit marsipan med svarta och vita marsipanrosor ovanpå varje del. Tror att det blir fyra våningar. Vi har inte bestämt vad vi ska ha inuti ännu.
    Hoppas att din son mår bra nu.

lollan82 skrev 2008-02-11 09:54:30 följande:
    jag har inte hittat min.sonen har legat akut på sjukhus så har inte hittat nån eller hunnit göra inbjudningarna stressad!hahahur ska ni göra med tårta?
  • nilia

Ännu mysigare då ju=)

2008-08-09 skrev 2008-02-11 20:41:28 följande:

Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran, för det var min pappas idé!
  • TyresöBrud

Har oxå bokat konditor men inte smak och utseende!
    Kommer att ha vit marsipan över eller vit chokladglasyr och färska rosor, CoolWater eller Prima Ballerina, velar fram och tillbak men det blir samma i bukett, dukning och på tårtan!

• TyresöBrud

Åhhhhhhhh nu har jag kommit hem från sömerskan, den är hur fin som helst! Vill ta hem den nu, men då skulle jag väl smygprova den mest hela tiden.
    Min ring har min m2b låst in i kassaskåpet för att jag inte kan låta den vara ifred. Oxå precis hur vacker som helst!
    Såååååååå Lycklig!!!!!!!!

• nilia

Ååååhh nu blir jag avis=) Vill oxå få prova min klänning NUUUU!!! Men den kommer inte till butiken förens i mars. Sen åker vi nog inte dit förens typ maj/juni. Ifall det måste göras några ändringar så är det bättre att ta det så nära inpå som det bara går. Men jag längtar!!
    I nästa vecka ska vi gå och kolla på ringar iaf=)

• bridesilly

hahaha min man har också plockat bort ringarna så jag inte är där och petar på dom morgongåvan har jag inte ens fått se asken på

TyresöBrud skrev 2008-02-12 19:14:28 följande:
    Åhhhhhhhh nu har jag kommit hem från sömerskan, den är hur fin som helst! Vill ta hem den nu, men då skulle jag väl smygprova den mest hela tiden. Min ring har min m2b låst in i kassaskåpet för att jag inte kan låta den vara ifred. Oxå precis hur vacker som helst!Såååååååå Lycklig!!!!!!!!
  • matteve

Jag fick ta hem min klänning idag med slöja och handskar!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD!! Den hänger i mitt rum nu, så fin.

Svar på tråden 080809 del 2