• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • blivandefrularsed

Nä, bara några som hört av sig. En kompis till mig och en till m2b och hans mamma. Men dom flesta visste redan datumet så jag räknade inte med något...

• Virvel

Ingen som har hört av sig mer än dom som redan visste om det innan. Hade jag fått ett inbjudningskort till bröllop så hade jag ringt och tackat. Lite sur...

• SuperRultan

Hummm vi har samma visa här.. trodde telefonen skulle ringa varm men inte det.

• Mrs Robin Hood

Dom ringer säkert till helgen! Ni vet hur det är alla har så mycket att göra och man tänker att man ska ringa men så kommer något annat emellan. Snart kommer nog samtalen. Håll humöret uppe och tänk på att just VI ska ju faktiskt gifta oss iår

• bridesilly

åååh va kul lycka till i klänningsletandet. meddela vilken det blev sen

AoM skrev 2008-02-15 08:45:24 följande:
    Åh, idag ska jag äntligen ut på den stora klänningsjakten! Har gjort upp ett schema med en kompis. Dock kommer vi aldrig hinna med 14 butiker på fem timmar :) Imorgon skall allt inhandlas till inbjudningskorten och helgen kommer bestå av papperspyssel som ni säkert förstår :) Vet att det var ganska många här som skickade ut sina till alla hjärtans dag igår, hur har reaktionerna varit? Många som har hört av sig redan?
  • bridesilly

Känner igen det där med att inte så många ringer. jag hade kastat mig på telefonen om jag själv fick en inbjudan. Men men alla är vi olika!

• kalevala

jaa här händer inte så mycket på den fronten , vissa fick idag i stället för igår.......men det är väldigt tyst.......

• bridesilly

Visst är det trist när det inte kommer reaktioner på inbjudningarna. Vissa av våra gäster har fortfarande inte hört av sig

• AoM

Bridesilly

Ååååh, i den tredje butiken hittade jag KLÄNNINGEN!!! Var först till en butik där jag provade tre st men de var inte min stil, i andra butiken provade jag ca sex st men det var USEL service där.
    Så i tredje butiken... Där fanns den. Känns som om jag har haft tur, första dagen jag provar klännignar hittar jag MIN klänning, efter mindre än två timmar på stan! Och priset var bra också :)

bridesilly skrev 2008-02-15 14:26:06 följande:
    åååh va kul lycka till i klänningsletandet. meddela vilken det blev sen
  • matteve

Åh, vad kul att du hittade klänningen!! Vad blev det för en?

Jag har SJÄLVKLART hittat min NU. Fast jag redan köpt en! haha.. men men, ska nog beställa ändå - fick lämna tillbaka min klänning sa de. Grejjen är att jag inte kan prova den jag nu hittat, men eftersom det är ur samma kollektion, så borde den sitta någorlunda. Eller hur? Annars får jag väl chansa!

Men vill ha!!!

Svar på tråden 080809 del 2