• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

brudshowen var jätterolig och man fick se massor av klänningar både för brud och bal. vi fick massor av inspiration till både tårta smink hår kläder smycken dukningar allt allt så nöjd

nilia skrev 2008-02-10 13:35:54 följande:
    Virvel och kalevala: hoppas att det löser sig för er med era utskrifter! Håller tummarna!Ni som har varit på bröllopsmässa: Rapportera=) Berätta om ni fick några bra tips;)
  • 2008-08-09

Ohh säg åt mig att jag måste sätta mig och göra klart inbjudningarna!!!
    Jag har tappat suget, vet inte vad det är med mig. Måste nog sätta mig nån kväll och verkligen göra ett schema vad jag ska fixa varje vecka.

• Virvel

SÄTT DIG OCH GÖR KLART INBJUDNINGARNA FÖR GUDS SKULL!!!!
    Så, nu har jag sagt åt dig.

2008-08-09 skrev 2008-02-10 13:38:38 följande:

Ohh säg åt mig att jag måste sätta mig och göra klart inbjudningarna!!! Jag har tappat suget, vet inte vad det är med mig. Måste nog sätta mig nån kväll och verkligen göra ett schema vad jag ska fixa varje vecka.
  • 2008-08-09
    TACK!! Nu jäklar ska det väl bli nån fart på mig!
  • JosieAdde

Jag blir GALEN! Jag får inte till inbjudan! Jag vet inte varför! Insidan blir bra men framsidan blir BLÄH!
    Eller inet bläh men tråkig... Har silveremossing slingor på men inga band passar, de går antingen för mkt åt brunt elelr vitt eller nått... Någon mer osm nästan har lika många provkort i olika format som de kort som faktiskt ska skcikas ut :/

• kalevala

jo tack känner igen mig......
    tack för ert stöd , så nu peppar vi varandra...........
    alla ni som oxå håller på idag med inbjudningarna ....kom igen...

• kalevala

KLAR MED DOM!!!!!!!!!ÄNTLIGEN!!!!!!
    Är inte helnöjd , men det blir jag aldrig ,, nu får det vara så här!!!!!!frågan är kan man lita på posten o skicka dom dagen innan alla hjärtan ?????

• Virvel

Det har vi också funderat på. Det är inte alltid alla brev som jag har skickat har kommit fram dagen efter. Men vi får väl utgå från det annars får vi åka land och rike runt och lämna inbjudningarna i egen hög person.

kalevala skrev 2008-02-10 16:18:45 följande:
    KLAR MED DOM!!!!!!!!!ÄNTLIGEN!!!!!!Är inte helnöjd , men det blir jag aldrig ,, nu får det vara så här!!!!!!frågan är kan man lita på posten o skicka dom dagen innan alla hjärtan ?????
  • blivandefrularsed

Har bara några kvar nu att sätta på adressetiketten. Vägde ett av kuverten idag och det vägde 21 gram och gränsen för ett frimärke går vid 20 gram så vi måsta ha två på varje. Enligt posttanten där jag vägde är dom ganske noga med det så jag vågar inte skicka med bara ett frimärke. Vill ju inte att gästerna ska behöva betala för att få inbjudan.

Kommer skicka dagen före alla hjärtans. Vill hellre att det kommer fram dagen efter än dagen innan isf. Men dom lovar ju leverans dagen efter så det får vi hoppas att dom håller!

• Mrs Robin Hood

Ni peppade mig oxå att fortsätta med mina inbjudningar så nu är i alla fall utsidan färdig. Bara att skriva ut insidan och sätta ihop. Känns skönt!

Svar på tråden 080809 del 2