• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Det där med toastmaster tycker jag är svårt. Det är ett stort ansvar och jag var nästan lite skakis att fråga den tilltänkte med risk för att hon tackar nej men det gjorde hon inte som tur var. Hon är perfekt för jobbet. Rolig påhittig och för sig väl, talar väl. PERFEKT

• cindell

Jag vet att vi har pratat om det här förut, men vilket datum sätter ni som osa?

• bridesilly

sista april. Då har alla kunnat kolla sina semestrar och vet om dom kan ta ledigt eller ej

• kalevala

vi sätter 6 juni, e de för sent

• 2008-08-09

vi har vår o s a 13/7. Men vi har ju ganska få gäster, så vi vet redan nu till 80% vilka som kommer.

• cindell

Vi har också ganska få gäster, men då kanske jag tänkte tvärtom. Att man kan ta ett tidigare osa.... Hmm

• AoM

Vi har satt 1 juni. Tänkte att det kanske blir lättare att komma ihåg då det är en ny månad.

• Emkalo

Vi har oxå satt 30 april som OSA. Våra inbjudningar går ut i nästa vecka. De kommer idag med posten.

• bridesilly

Vi vet också många som kommer redan. Vi har valt att bjuda de som vi har en nära relation till å ändå är vi uppe i 50 så de som man inte umgås med och hör av så ofta får stanna hemma den här dagen.

• 2008-08-09
    cindell skrev 2008-02-06 06:31:59 följande:
    Vi har också ganska få gäster, men då kanske jag tänkte tvärtom. Att man kan ta ett tidigare osa.... Hmm
    Jo men av våra ca 60 gäster så vet jag redan nu att 50 helt säkert kommer, så då tycker jag att o s a kan vara lite senare eftersom vi redan innan o s a kan beräkna mat och dryck.
    Men alla måste göra som dom vill, finns väl inga rätt och fel.
Svar på tråden 080809 del 2