• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Har ni gjort något mera under januari månad? Vi har inte fått så mycket gjort. Kan inte börja planera vigselprogram förräns vi har träffat prästen och vet vad vi kan ha med och sådär. Allt annat är redan bokat så det är inte mycket man kan göra.

• cindell

Nej det har inte hänt så mycket i planeringen. Mitt största huvudbry nu är inbjudningskorten. Blir seriöst galen snart!

• bridesilly

Oj har ni inte hittat stilen ni vill ha än eller?

cindell skrev 2008-02-04 10:54:18 följande:
    Nej det har inte hänt så mycket i planeringen. Mitt största huvudbry nu är inbjudningskorten. Blir seriöst galen snart!
  • cindell

Stilen har jag hittat, men inte till 100%. Det är alltid någon färg som är fel. Aaaahhh

• bridesilly

Nej va jobbigt. Jag visste exakt vad jag ville ha så det var bara att gå in i butiken och beställa

cindell skrev 2008-02-04 12:20:44 följande:
    Stilen har jag hittat, men inte till 100%. Det är alltid någon färg som är fel. Aaaahhh
  • lillaj

Vi börjar bli färdiga med våra inbjudningar, pysslat lite då och då. Nu är det informationsbladen kvar, en del info vi måste få först och nu drar det ihop sig för dem ska postas nästa onsdag..

• bridesilly

Kul med fler och fler inbjudningar som går ut.

Jag har tillfrågat en av mina äldsta vänner om hon kunde tänka sig att vara toastmadame igår och blev jätteglad

• Shivas

Vi gifter oss 9/8 i Kalmar. Har det mesta bokat och klart. Ingen solist till kyrkan ännu dock, vilket är ett litet dilemma. Är klar med 10st inbjudningar. Ska göra 35st till... Räknar med att skicka ut dem i slutet av mars.

Härligt att så många gifter sig detta datum!

• blivandefrularsed

Håller på med inbudningskorten. Dom ska också ut nästa vecka!

• lillaj

VI fick klart med värdpar/toastmasterpar i helgen så nu kan vi pusta ut eftersom det var en punkt jag var orolig för eftersom det är så viktigt att välja rätt person/personer för denna uppgift men dem vi frågade tackade som tur är ja!!

Svar på tråden 080809 del 2