• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

spring spring brudar ni som inte har sett min klänning för snart ryker den ur galleriet igen

• bridesilly

Det var den klänningen som var på docka

• cindell

Hoppas den är kvar imorgon med. För nu måste jag sova. Natti natti tjejer!

• nilia

Ja det är ju galet vad tiden går snabbt! Börjar känna mig lite smått stressad. Men det löser sig nog=)
    Just nu har vi lite problem med att hitta någon solist som kan sjunga! Vet inte hur man ska göra för att få tag på någon bra. Någon som har några tips?
    Har ni bestämt vilka låtar ni ska ha i kyrkan? Psalmer?

• bridesilly

har du hört med dem i kyrkan? dom sa att alla damer som är kantorer kan sjunga och hon som vi valde sjöng jättefint iaf

nilia skrev 2008-02-13 22:37:44 följande:
    Ja det är ju galet vad tiden går snabbt! Börjar känna mig lite smått stressad. Men det löser sig nog=) Just nu har vi lite problem med att hitta någon solist som kan sjunga! Vet inte hur man ska göra för att få tag på någon bra. Någon som har några tips?Har ni bestämt vilka låtar ni ska ha i kyrkan? Psalmer?
  • nilia

Näe, men det kanske kan vara en idé! Frågan är bara om de kan sjunga det man vill=)

• bridesilly

dom kunde det sålänge man kan ge dom noter och kanske cdskiva med låten så dom vet hur den ska låta

nilia skrev 2008-02-13 22:46:59 följande:
    Näe, men det kanske kan vara en idé! Frågan är bara om de kan sjunga det man vill=)
  • Nufsan

Nu har jag fixat en frisör som ska fixa frissan, vet inte vad hon tar än bara, men hon ska göra det hemma så det borde ju bli lite billigare än på frissan.

Ngn som vet om man får betala mer om man har en avancerad frisyr eller?? Jag ska ha utsläppt men lockar!

• cindell

Ingen aning, men rent logiskt sätt borde det väl bli billigare ju mindre avancerad frisyr man har. Det tar ju kortare tid.... Eller?

Svar på tråden 080809 del 2