• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • kalevala

godmorgon allihop!!!!idag ska inbjudningarna bli nästan färdiga , varför nästan , jo för att en toastmadame ej varken tackat ja eller nej trots att jag frågat får många veckor sedan...så jag gör koten färdiga skriver på datorn vad det ska stå , men väntar o skriver ut i läggen tills jag fått besked .!

• 2008-08-09

Trist att behöva vänta på en sådan grej! Varför ska det vara så svårt att bestämma sig då? Man ska väl se det som en ära om någon vill ha en som toastmadame!

• kalevala

jo hon får en bebis i april......därför tvekar hon.

• 2008-08-09

Aha, ja då kan jag väl förstå att hon har mycket att tänka på NU, men i augusti är ju ungen förhoppningsvis några månader gammal, då är det väl ingen fara?! jaja, hoppas du får ett svar snart iaf.

• Englali

Hej hej!

Här har ni en till blivande brud 080809. Hoppas man får vara med här
    Vi har nyligen bytt till detta datum från 080802... det strulade till sig lite!

• bridesilly

oh äntligen är det lite folk i tråden, tycker det har varit lite stiltje på sista tiden hör ni, det får vi göra nånting åt.

• 2008-08-09

Håller med! Tycker rent allmänt att det råder lite stiltje på hela BT faktiskt..
    Kan ju bero på alla problem med inloggning m.m.

• TyresöBrud

Hej hej,
    Jag har haft jätte problem med BT sista tiden, loggas ut hela tiden så jag har inte orkat...
    Nu är iaf våra kort klara, ligger färdigskrivna, måste bara köpa frimärken. Hihihi, längtar tills de ska på lådan

Svar på tråden 080809 del 2