• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Vi bjuder väl 50% släkt och 50% vänner. Eftersom vi inte bjuder mer än 50 personer så får man kompromissa vilka som känns viktigast att bjuda.

• niklasbivandefru

Lämnar tråden 080809... har bytt datum idag till 5/7 istället...
    pga att m2b bror ska bli pappa runt de datumet.. tack o hej för mig

• 2008-08-09

Är det någon mer än jag som blev varse att vi igår passerade 200 dagar! Nära nu!
    Jag är på god väg med mina inbjudningar, har suttit med föräldrarnas dator 2 kvällar i rad och knåpat, så nu har jag allt klart, ska bara sättas ihop!

Känner igen mig i det där att alla ska påpeka att man är så tidigt ute....suck...
    Vi kommer att skicka våra inbjudningar när vi känner för det, jag orkar inte bry mig om allas åsikter.

Min tärna är frisör, så hon kommer att ordna håret och sminket på sig själv. Givetvis fixar hon ju även i ordning mig!

• blivandefrularsed

ooo, 200!!!

Vi bjuder ca 50 pers och släkt är väl kanske 15 st

• 2008-08-09
    blivandefrularsed skrev 2008-01-22 19:33:06 följande:
    ooo, 200!!!Vi bjuder ca 50 pers och släkt är väl kanske 15 st
    Nej nej nej, att vi passerade 200 DAGAR!
  • blivandefrularsed

2008-08-09 skrev 2008-01-22 19:36:16 följande:

Nej nej nej, att vi passerade 200 DAGAR!
    Ja, det var det ja menade! Oooo, 200 DAGAR!!
  • Emkalo

Jag ska bjuda min två tärnor på hår och make-up. Det kostar 1300 kr/pers. Tycker inte dte är så farligt. Mitt i centrala sthlm. Vår kyrka ligger ca 3-5 min med bil därifrån.Mitt hår + smink kostar 2000. Det görs allt på samma ställe mellan 10-13 och vi får klä på oss där, äta lunch och dricka lite skumpa mm. Ska bli jättekul! Dte kommer då vara en person där som koncentrerar sig på mig och sen en tjej som gör mina tärnor. Ska bli jättekul att göra provuppsättning och smink i sommar :) Skaboka in mig innan de går på semester :)

• 2008-08-09

Haha, jag trodde du menade, att du trodde vi skulle ha över 200 gäster OJ, vad tjorvigt det där blev då!

• blivandefrularsed

Förstod att du trodde det Det hade iofs också varit OOOOOO!!!

• SuperRultan

Hej på er !

Jag hoppar in i den här tråden då vi ska gifta oss 080809
    i Dalarna.

Svar på tråden 080809 del 2