• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

haha ja det är bara en vecka sen och jag tycker att alla borde ha svarat nu Nää det är väl endast de närmaste som har svarat ja för dom kommer givetvis och så två kompispar. Annars är det inte många som har hört av sig faktiskt.
    2008-08-09 skrev 2008-01-14 22:30:58 följande:

Ja hur går det, är det många som har svarat redan?? Det är väl drygt 1 vecka sedan du skickade inbjudningarna va?
  • 2008-08-09
    bridesilly skrev 2008-01-14 22:32:30 följande:
    haha ja det är bara en vecka sen och jag tycker att alla borde ha svarat nu Nää det är väl endast de närmaste som har svarat ja för dom kommer givetvis och så två kompispar. Annars är det inte många som har hört av sig faktiskt.
    Ok, men det kommer säkert! Åh jag längtar tills vi ska skicka våra också!
  • blivandefrularsed

Ganska vanligt ändå att svara så nära OSA som möjligt tror jag. Känns som att det är något folk gör i största allmänhet till dom flesta olika festerna. Vet inte varför egentligen...så snart man vet att man kan komma så borde man ju anmäla sig?!?!!!

• bridesilly

Ja otåligt som jag är så tycker jag att det går sakta men det är väl för att jag har planerat så länge och dom precis har fått reda på det

• blivandefrularsed

Precis, ingen är mer exalterad än bruden dessutom

• bridesilly

Haha dom förstår inte varför man är så tidigt ute med vissa grejer men tillochmed i våran lilla stad är vi fler än ett brudpar på samma dag

• blivandefrularsed

Samma här, första fotografen vi träffade var redan bokad och hade ett annat brudpar som var intresserade med och det var i höstas nån gång... Dessutom är det roligt! Måste ändå säga att senaste tiden har det varit lite nere med bröllopsplanerade i jämförelse med i början av hösten. Men nu känns det som att det tar fart igen!

• bridesilly

Den här veckan har vi bokat så mycket och fått så mycket gjort att jag är helt slut. Jag måste ha semester haha

• Virvel

Ringde till konditoriet som ska göra tårtan och fick reda på att dom bara gör i marsipan. Usch, jag som avskyr marsipan.
    Vi kan ju inte gärna beställa från en annan stad. Det blir dyr tårta om vi ska hämta den några mil härifrån. Fasen!

Svar på tråden 080809 del 2