Jag tro det skulle vara 10 avsnitt!!
Jag är oxå lite kluven hur vi ska göra med maten. Jag tycker ju det är väldigt smarrigt med efterrätt.
Det senaste jag tänkte va att man kanske skulle ha en kula sorbet av något slag. Kallt och uppfriskande. Sedan ska vi oxå ha en smaskig chokladtårta.
Jag har bokat i en träff med restaurangen den 21 jan.
Sedan ska vi träffa värdparen i feb.
Virvel skrev 2008-01-10 13:11:36 följande:
BridesillyVad bra att dom kunde sy om klänninge. Annars hade du väl fått börja tråckla själv. När får vi se bild på dig och din kära? För visst hade ni väl skickat ut era inbjudningar?AoM Jag såg bara sista kvarten och den gav inte så värst mycket. Hoppas på att det blir bättre nästa vecka. Är det någon som vet hur många avsnitt det är?Idag har jag ringt ut till herrgården och bett dom maila över menyförslag. Tre alternativ på förrätt och tre på huvudrä
tt.Vi hade tänkt ha efterrätt men igår när vi satt och pratade så började vi som många andra att tycka att det känns lite mycket. Vi kommer förmodligen att välja en riktigt smaskig chokladtårta och då räcker det med
den.Snål smålänning som jag är så blir det ju också lite billigare om vi skippar desserten.