• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • hondafreak

Tessan , vigseln sker i Hakarps kyrka i Huskvarna och middagen med övernattning i en gammal disponentvilla som kallas Slottsvillan ( inte stort som ett slott men nästan....)i Huskvarna.
    Rummen blir knivigt. Svårt att inte stöta sig med nån...

• bridesilly

Kanske, finns någon svensk sida som är lika fin som weddingannouncer?

malous skrev 2008-01-06 16:54:53 följande:
    Kan du posta en länk på din hemsida i till en ny hemsida där det fungerar att göra det du vill?
  • 2008-08-09

Nu brudar är vi snart nere på 200 dagar!

• blivandefrularsed

2008-08-09 skrev 2008-01-07 20:21:25 följande:

Nu brudar är vi snart nere på 200 dagar!
    Oooooo!!!!!!!!!!
  • ElinJonas

2008-08-09
    Har du haft några framgångar med noter till curly sue?

Ja nu kan man verkligen räkna ner......jag har bokat in träff med restaurangen och värdparen framöver=))

• bridesilly

Gud va roligt Imorgon är det sju månader kvar Och nu när alla vet om det så kan jag prata bröllop med alla mina tärnor

• Mikaela 78

Hej hej

Borta ett tag, men tillbaks nu! Hoppas ni saknat mig...

;)

Såg en kul grej i HD häromdagen, folkuniversitetet har en "kurs" för blivande brudar i Helsingborg! Helfestligt!

Blomsterbinderi, smycken, fotograftips, kläder, vett&etikett osv.

Låter som en kul grej! Tror det var i mars/april som det skulle vara mellan 10 och 15 på da´n.

Vad tror ni? Kanske inte helt fel investera någon hundralapp för att få lite tips och trix!!!

/M

• bridesilly

ooh det hade varit sååå roligt om det inte vore så långt till helsingborg
    Mikaela 78 skrev 2008-01-08 16:04:31 följande:

Hej hejBorta ett tag, men tillbaks nu! Hoppas ni saknat mig...;)Såg en kul grej i HD häromdagen, folkuniversitetet har en "kurs" för blivande brudar i Helsingborg! Helfestligt!Blomsterbinderi, smycken, fotograftips, kläder, vett&etikett osv.Låter som en kul grej! Tror det var i mars/april som det skulle vara mellan 10 och 15 på da´n.Vad tror ni? Kanske inte helt fel investera någon hundralapp för att få lite tips och trix!!!/M
  • TyresöBrud

Mikaela 78
    det låter ju som en jätte kul grej, vet du om det går i Stockholm också?

Ja tänk, 7 månader imorgon, känns som i förrgår typ vi pratade om att det var 8månader kvar. Gu va tiden går fort!

Har funderat kring middagen, var helt säkra på att vi skulle ha 3 rätter plus tårta. Men blir det kanske för mycket och tar väldigt lång tid? Kanske lite snittar till skumpan, 2 rätter tårta plus lite lättare tilltugg till nattamat?
    Vad tycker ni?!

• bridesilly

De allra flesta som gifter brukar säga sen att det hade räckt med mindre mat. Jag tror inte man behöver ha överdrivet mycket och många rätter

TyresöBrud skrev 2008-01-08 16:42:01 följande:
    Mikaela 78det låter ju som en jätte kul grej, vet du om det går i Stockholm också?Ja tänk, 7 månader imorgon, känns som i förrgår typ vi pratade om att det var 8månader kvar. Gu va tiden går fort!Har funderat kring middagen, var helt säkra på att vi skulle ha 3 rätter plus tårta. Men blir det kanske för mycket och tar väldigt lång tid? Kanske lite snittar till skumpan, 2 rätter tårta plus lite lättare tilltugg till nattamat? Vad tycker ni?!
Svar på tråden 080809 del 2