• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • hondafreak

Usch då, jag är nervös, till lunch idag ska jag träffa min kompis som jag hoppas vill bli värdpar (och hennes gubbe förståss, fast han är inte med på lunchen ). Ställer inte dom har vi inga som är lika spralliga och roliga och fart i och som skulle kunna lösa uppgiften med sån bravur som jag tror de kommer göra.
    Visst finns det andra kompisar, men inte som passar lika bra...
    Wish me luck !

• bridesilly

Idag ska jag besöka sömmerskan hade jag tänkt mig Hon ska få titta på den så att den verkligen går att ta in det som behövs...gaaah tänk om det inte gör det

• kalevala

mmmmm.den tanken har oxå slagit mig.....

• bridesilly

Oooh hjälp vad gör jag om den inte går att ta in så mycket, fattas ett par cm på var sida för att den ska sitta bra Köpa en ny klänning är inte så smidigt kanske

• cindell

TyresöBrud: Vi kommer börja med lite snittar till skumpan och förrätt, huvudrätt. Men vi kommer skippa efterrätten och gå direkt på tårtan. Känns som det blir lite kaka på kaka annars.

Jag och min m2b ska gifta oss utomhus oavsett väder. Så när det närmar sig ska vi hyra ett litet tält som alla ska få plats under. Kan vara skönt att få lite skugga för de äldre vid strålande solsken (som det absolut kommer vara 9/8-08 ) och lite skydd vid regn (som det absolut inte kommer vara )

• cindell

bridsilly: Om det inte är massa krusiduller på den så borde det väl inte vara något problem, eller?

• bridesilly

Det är ju paljetter och broderier på livet där den måste tas in

cindell skrev 2008-01-10 09:29:23 följande:
    bridsilly: Om det inte är massa krusiduller på den så borde det väl inte vara något problem, eller?
  • cindell

Hmm är det en duktig sömmerska borde det ju inte vara några problem i alla fall. Fast jag är iofs inte så haj på sånt där. Hoppas det går bra!

• bridesilly

Hon syr om alla sina brudklänningar som hon säljer om det behövs så jag hoppas det går vägen!

Svar på tråden 080809 del 2