Tack alla för kommentarar. Känner mig väldigt nöjd.
Cindell, jag älskar spetsklänningar :) Jag känner mig så "Grace Kelly" i det :). Den här klänningen har ju en underklänning och så trär man på överklänningen i spets.
Virvel, jag har köpt den i Polen. Den sys upp enligt mina mått så jag måste ner i juli och prova en sista gång och hämta hem den då! Vi var där, 5 tjejer, i november och letade brudklänning. Vi är 2 (ev 3) som ska gifta oss i sommar. En tjej ska gifta sig i Polen, så vi var i hennes hemstad och kollade. Så mkt fiiiint! Och ganska billigt! En underkjol i Polen ingår nästan alltid, även slöja oxå. Jag kommer dock få betala 150 kr för min underkjol...överkomligt pris :) Vi gick på ansiktsbehandling, massage, SPA, fixade naglar, pedikyr mm. Så himla härligt!
Appropå underkläder, jag kan ha "vanliga" underkläder i min klänning vilket är skönt! Visst kommer man vara fin, men skönt att kunna ha vanlig BH, min täcks ju helt!
Bröllopsbonanza var ingen höjdare tyckte jag. Inte så mkt "nytt" eller intressant.
Ska ngn annans m2b ha kläder från Cavaliere? Vi ska dit och koll ai nästa vecka.