• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • kalevala

vi ska ha buffe , men vad vet vi inte riktigt .....vi älskar ju medelhavsmat, så det lutar åt det.

• 2008-08-09
    bridesilly skrev 2008-01-11 23:47:07 följande:
    Är det många av er som ska ha buffe? Vad har ni isåfall?
    Vi ska ha buffé men har inte bestämt riktigt allt som ska vara med än. Det vi vet nu är:
    -En kall potatissallad enligt min tärnas recept
    -"Tjälaknul" som också då serveras kall
    -Massa olika sortes pajer, som vi gör själva
    -Nån form av kyckling

Men vi måste fundera vidare
  • cindell

Vigselförrättare ordnad. Så himla skönt. Nu kan jag äntligen börja dola med inbjudningarna YEY!

• TyresöBrud

Cindell
    Åh va skönt! Jag måste vänta ca en månad till innan de är klara med sommar schemat. Typiskt!
    Ja ja, inget annat och göra än att vänta men inbjudningarna är klara ett par adresser kvar bara sen ska de på lådan till Alla Hjärtans dag! Hi hi, längtar!

• kalevala

ni som postar till alla hjärtan , gör ni det dagen innan

• blivandefrularsed

Det är väl inte för tidigt att posta till alla hjärtans? Det blir ju nästan ett halvår innan och nu börjar jag känna att det kanske är i tidigaste laget... Men det är vad jag har planerat jättelänge. När ska ni ha OSA?

• bridesilly

De av mina gäster som svarat redan tycker det är jättebra att inbjudan kommer så tidigt har dom sagt. Då har dom tid att planera kläder och presenter och ja semester å allt sånnt där

• 2008-08-09
    bridesilly skrev 2008-01-14 22:15:53 följande:
    De av mina gäster som svarat redan tycker det är jättebra att inbjudan kommer så tidigt har dom sagt. Då har dom tid att planera kläder och presenter och ja semester å allt sånnt där
    Ja hur går det, är det många som har svarat redan?? Det är väl drygt 1 vecka sedan du skickade inbjudningarna va?
  • blivandefrularsed

Å vad bra! Då ska vi börja fixa med inbjudningarna snart vi med!!!

Svar på tråden 080809 del 2