• Virvel

080809 del 2

Nu är det dags att starta upp del två för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Än är det ett tag kvar till den stora dagen men plötsligt så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

• Svar på tråden 080809 del 2
  • bridesilly

Va roligt. Du får berätta vad du fick för reaktioner sen

nilia skrev 2008-01-20 18:35:05 följande:
    bridesilly:Japp nu börjar det äntligen närma sig! Idag har jag skrivit alla adresser och lagt in dem i ett dokument så att vi kan bifoga det till företaget som ska göra våra inbjudningar! De trycker kuverten oxå så det är skönt=)
  • bridesilly

Japp när alla andra stressar kan man själv ligga på playan innan bröllopet och arbeta på solbrännan till klänningen

ElinJonas skrev 2008-01-20 18:18:30 följande:
    Ja det är jätteskönt!! kunna småpyssla lite utan att stressa!! helt toppen!!!
  • blivandefrularsed
    bridesilly skrev 2008-01-20 20:50:42 följande:
    Japp när alla andra stressar kan man själv ligga på playan innan bröllopet och arbeta på solbrännan till klänningen
    Precis!!!
  • bridesilly

Håhå jaja va mycket man måste tänka på innan man ska gifta sig!

• cindell

I veckan bokade vi vigselförrättare och hotell till bröllopsnatten. Skönt att äntligen ha vigselförrättaren klar så att vi äntligen kan börja planera de små detaljerna. Plus att det är ooooooootroligt skönt att jag vet att de trycksakerna jag redan beställt går att använda

Hade kalas med hela släkten idag och då alla vet att jag och min m2b ska gifta oss detta datum tror jag att vi väntar lite med att skicka ut inbjudningarna. Men jag vet ju inte, när jag väl börjat påta med dom och är färdig kanske jag skickar ut dom på en gång

• nilia

blivandefrularsed:
    skicka ut inbjudningarna när NI vill det är ERT bröllop! Visst är det bra med tips och råd men man får inte glömma bort vems bröllop det är! Jag tror dessutom att gästerna uppskattar att de får veta i god tid eftersom det trots allt är lite i semestertid! Och vad är det för fel med att var ute i god tid? Det är väl skönt att splippa stressen!

Jag vill få ut våra inbjudningar så snabbt det bara går, främst för att jag vill att så många som möjligt ska kunna komma och så vill jag få ut dem innan min kusin som gifter sig månaden innan.. hihi elakt=)

• bridesilly

Oj två bröllop på samma sommar, inte illa

nilia skrev 2008-01-20 23:35:00 följande:
    blivandefrularsed:skicka ut inbjudningarna när NI vill det är ERT bröllop! Visst är det bra med tips och råd men man får inte glömma bort vems bröllop det är! Jag tror dessutom att gästerna uppskattar att de får veta i god tid eftersom det trots allt är lite i semestertid! Och vad är det för fel med att var ute i god tid? Det är väl skönt att splippa stressen! Jag vill få ut våra inbjudningar så snabbt det bara går, främst för att jag vill att så många som möjligt ska kunna komma och så vill jag få ut dem innan min kusin som gifter sig månaden innan.. hihi elakt=)
  • nilia

Bridesilly:
    Haha nä det blir spännande för släkten=) Lite nervöst bara att de ska ha sitt bröllop före oss.. min kusin och jag har ganska lik smak så det känns ju inte så kul om vi kommer med samma sak sedan 1 månad efter. Vore jobbigt om man typ kör samma låt i kyrkan eller något. Men vi får hålla tummarna för att det inte blir så;)

• bridesilly

Ja det vore inte så roligt om det skulle kännas som om kopierar den som hade först såklart!

nilia skrev 2008-01-21 12:00:50 följande:
    Bridesilly:Haha nä det blir spännande för släkten=) Lite nervöst bara att de ska ha sitt bröllop före oss.. min kusin och jag har ganska lik smak så det känns ju inte så kul om vi kommer med samma sak sedan 1 månad efter. Vore jobbigt om man typ kör samma låt i kyrkan eller något. Men vi får hålla tummarna för att det inte blir så;)
  • ElinJonas

Idag har jag varit och klippt och slingat mig!!! Passade även på att boka in den sista klipp&sling tiden innan bröllopet 7/7, då ska vi även gå igenom brudfrisyren och sminkningen

Hur ska ni göra med era Tärnor?? ska de få fixa håret själva? och om det ska göra det hos en frisör, betalar ni eller dem?

Svar på tråden 080809 del 2